....... enkele jaren praktijkervaring als programmeur.
Als iemand gewoon lekker vanuit huis wil werken, stuur me een PM ;-)
Tja ik pas niet in het profiel maar jij ook niet?ben je wellicht een junior zonderCitaat....... enkele jaren praktijkervaring als programmeur.of wil je MINIMAAL tussen de 32 en 40 uur werken?Voor de rest wel hetzelfde?ben je bij ons van harte welkom.. wij hebben immers NIET zulke hoge eisen voor zo'n baan kijk je op: http://www.daisycon.com/?act=careers/index
Thnx voor de input.We hebben niet zo heel veel ervaring met vacatures zoals je ziet.Voor de rest, aan de programmeurs die twijfelen tussen Daisycon en Four People:Almere WTC 10 verdiepingen gebouw / Amsterdam op het leukste plein in het centrum.I rest my case.
Citaat van: Paul Schoenmakers op april 03, 2008, 11:22:35 Als iemand gewoon lekker vanuit huis wil werken, stuur me een PM ;-)Ik hoopte dat de stille hint tegen Marco over het aanmaken van een eigen topic als je een vacature hebt duidelijk was, maar helaas . Overigens is ook bij ons (deels) thuiswerk mogelijk. We vinden alleen persoonlijk contact niet alleen nuttig maar ook leuk om eens met elkaar een biertje te drinken, potje te wii-en, samen te lunchen etc.
Citaat van: Paul Schoenmakers op april 03, 2008, 11:22:35 Als iemand gewoon lekker vanuit huis wil werken, stuur me een PM ;-)Ik hoopte dat de stille hint tegen Marco over het aanmaken van een eigen topic als je een vacature hebt duidelijk was, maar helaas .
wij zitten op de 2de en hebben 2 liften.
Citaat van: mdobro op april 03, 2008, 18:24:27 wij zitten op de 2de en hebben 2 liften.mensen neem eens wat vaker de trap is beter voor je gezondheid zeker als je al de hele dag zit als programmeur.
Ik zit op de vierde, is net te doen, niet met de lift!