Verder zou ik het erg handig vinden om een lijst op de site van de academy te vinden van mensen/bedrijven die zich hebben aangemeld. Als ik weet dat een bepaalde adverteerder of collega-affiliate aanwezig is, kan ik me daarop voorbereiden of diegene daar gaan zoeken (als ik zn gezicht niet ken).
Bedankt voor jullie feedback! Ook voor ons was het een hele interessante middag. We nemen jullie punten mee in onze evaluatie. Zodat we op vrijdag 31 oktober weer een top evenement kunnen neerzetten in Tuschinski!De foto's zullen deze week verschijnen op internet, dus houd de website in de gaten.Sanne & Christa
Heerlijk, weer op de fiets!I (L) Amsterdamse Affiliatebureaus
Citaat van: stijn op april 22, 2008, 00:01:34 Heerlijk, weer op de fiets!I (L) Amsterdamse Affiliatebureaus Ik wil meer AM bedrijven richting het midden van het land ;-) Liefst nog wat zuidelijker ook als het kan!
Citaat van: zanox benelux op april 21, 2008, 16:53:03 Bedankt voor jullie feedback! Ook voor ons was het een hele interessante middag. We nemen jullie punten mee in onze evaluatie. Zodat we op vrijdag 31 oktober weer een top evenement kunnen neerzetten in Tuschinski!De foto's zullen deze week verschijnen op internet, dus houd de website in de gaten.Sanne & ChristaHeerlijk, weer op de fiets!I (L) Amsterdamse Affiliatebureaus