Met tradetracker heb ik het nu ook gehad. Ik verdiende ong. 1000 euro per dag aan Hypobelg, Geldshop, Lenenbijdrc en nog een paar andere.
Vreemd genoeg wordt er voor elke lead ook een salevergoeding in je statistieken geregistreerd, maar die wordt meestal achteraf afgekeurd. Het leek dus misschien of je €1000 p/d verdiende, maar de schijn bedriegt.
Dus Hypobelg moet er bij zetten 75% van de mensen zonder BKR en die in Belgie wonen. A) De advertenties werden alleen in Belgie vertoond.B) Jij wil dus zeggen dat 96% van de aanvragers een BKR notering hebben?Dat Geldshop en Lenenbij een lage vergoeding geven maakt niet uit, als ik die vergoeding maar zou krijgen, maar ze hebben bijna alles afgekeurd.
>Over Daisycon: Voorwaarden zijn voorwaarden en die lees je door.Prima. Maar dat betekend niet dat je zo kinderachtig bent om alles af te keuren door het plaatsen van een stomme url. Geld is geld. Ze hebben flink verdient aan mij.
>Verder als ik lees, dit heeft mij 8000 euro gekost, dan neem ik aan dat dit je >advertentie kosten zijn geweest, als je totaal saldo op 8k heeft gestaan >maar er is veel afkeur geweest, dan heb je dat geld in eerste instantie ook >nooit gehad en heeft het je dus geen 8k gekost.Logische redenering...>Over de kliks en stats: Die zijn hier helemaal goed voor de 100%.Ja hoor en dat is een FEIT omdat jij het zegt. De kliks verdwijnen! Hun systeem is gewoon f*cked up.
Dus Hypobelg moet er bij zetten 75% van de mensen zonder BKR en die in Belgie wonen.
75% van de mensen die een offerte invult bij Hypobelg neemt ook uiteindelijk de hypotheek bij Hypobelg!
B) Jij wil dus zeggen dat 96% van de aanvragers een BKR notering hebben?
Dat Geldshop en Lenenbij een lage vergoeding geven maakt niet uit, als ik die vergoeding maar zou krijgen, maar ze hebben bijna alles afgekeurd.
Prima. Maar dat betekend niet dat je zo kinderachtig bent om alles af te keuren door het plaatsen van een stomme url. Geld is geld. Ze hebben flink verdient aan mij.
Ja hoor en dat is een FEIT omdat jij het zegt. De kliks verdwijnen! Hun systeem is gewoon f*cked up.