Voor al je vragen kun je vanaf vandaag ook terecht bij de Zanox Live Chat. Zo hopen we je nog sneller te kunnen helpen. De chat wordt op werkdagen tijdens kantooruren bemand door onze publisher managers. Voeg zanoxchat@live.com toe aan je contactpersonen!Vriendelijke groet,Sanne
Ik zal mijn zakelijke msn hier openbaar maken:msn@filiate.nlHiermee komt mijn prive msn (patjem@hotmail.com) te vervallen.Je kunt mij uiteraard toevoegen. Ik zal de mensen die ik al heb zelf opnieuw uitnodigen.
Leuk die posting, maar met de namen van de netwerken en dan erachter (PRIVE) daar heeft niemand wat aan, fijn uiteraard voor jou maar voor de rest die bij het netwerk zit, is het nutteloos die geen verdere contacten heeft bij het betreffende bedrijf.Verder complimenten voor die welke geschreven hebben dat ze op een msn adres aanspreekbaar zijn, op werktijden nogwel .... Waar is Daisycon? Ticket systeem is nog steeds niet je ven het.. (Hoe zit het met jullie 'google' ads type en LMS systeem?) Nee ik was niet op de AF dag, dus nee ik weet verder niets... .TradeTracker, reageer hier ook eens op, net als dat er nog topics openstaan met vragen!?(Promotie kunnen wij allemaal wel doen op dit forum zoals sommige de laatste tijd met onbehoorlijk gedrag aan het doen zijn...)Waar zijn inderdaad Sevbo (laks) en Adquick (mag je het woord oplichters/oplichting gebruiken of heb ik dan een probleem?) en alle anderen?Sorry mensen maar WIJ verdienen het brood van de netwerken, niet andersom...Tijd om ook dus eens meer tijd in ons te steken ipv je elke maand makkelijk binnen te halen omzet/kosten/winst/whatever je het mag noemen..
Voor alle vragen en problemen kun je ons ook via de MSN bereiken; MSN@digimomedia.nl
Citaat van: Adquick | Mohamed op mei 29, 2008, 14:25:46 Voor alle vragen en problemen kun je ons ook via de MSN bereiken; MSN@digimomedia.nl Wat doen jullie precies Mohamed?