Citaat van: adFiliate/Patrick op mei 22, 2008, 23:36:19 Zou nog even doorsparen en geen PC kopen. Mac is geweldig, kan veel, werkt altijd en geen last van spyware, virussen. Vraag maar aan Paul!Ik werk van tijd tot tijd ook wel op macs en vind het ook super, maar een goede mac betaal je al gauw 3500 voor is mij verteld en voor dat geld kun je een super pc kopen...
Zou nog even doorsparen en geen PC kopen. Mac is geweldig, kan veel, werkt altijd en geen last van spyware, virussen. Vraag maar aan Paul!
Citaat van: Klaas Koopman op mei 22, 2008, 23:38:21 Citaat van: adFiliate/Patrick op mei 22, 2008, 23:36:19 Zou nog even doorsparen en geen PC kopen. Mac is geweldig, kan veel, werkt altijd en geen last van spyware, virussen. Vraag maar aan Paul!Ik werk van tijd tot tijd ook wel op macs en vind het ook super, maar een goede mac betaal je al gauw 3500 voor is mij verteld en voor dat geld kun je een super pc kopen...nee hoor, voor minder dan 1000 euro heb je tegenwoordig al macs!
Ze staan om gepubliceerd te worden op de website www.affiliatedag.nl later vandaag!
Even doorgaande op het Macbook verhaal.... hier ben ik ook benieuwd naar (wil namelijk binnenkort ook een laptop aanschaffen). Waarom is een Macbook beter? En hoe zit het bijvoorbeeld als je een Word-bestand doorkrijgt of door moet sturen? Is dit eenvoudig te doen?
Dat is het al een beetje