Ik kreeg net mijn eerste conversie, heb alleen nog een link geplaatst op een pagina met niet heel veel bezoekers en tientallen andere links, en de 1e conversie was sneller dan ik had verwacht. Statistisch dus absoluut niet significant, maar ik moest toch even mijn woorden terug nemen vond ik Ook schreef iemand anders (16273784 of hoe die zich hier ook noemt) gisteren al dat RBS bij hem goed loopt, en hij baseert zich ongetwijfeld op heel wat meer data dan ik...
Er zijn enkele wijzigingen in de voorwaarden voor het affiliateprogramma van Royal Bank of Scotland.De leads dienen aan de volgende eisen te voldoen:- Leeftijd >30 (aanvragers onder de 30 kunnen nu niet geaccepteerd worden)- geen eigen bedrijf/ondernemersBepaalde sites zijn vanaf heden uitgesloten van het RBS programma:- BKR registratie sites (dus alle sites die praten over lenen met BKR)- Spaarprogramma's- spelletjes- en uiteraard sex sites en dat soort
Het huidige programma van RBS wordt gemanaged door een mediabureau, die er vervolgens alles aan wil doen om de site van RBS verder te optimaliseren. Daar hoort inderdaad de overduidelijke aanwezigheid van het telefoonnummer op de site ook bij, maar dat is een leertraject dat zij met hun klant door willen gaan, zodat men bij RBS ook overtuigd wordt van de noodzaak van dergelijke aanpassingen.Deze leerpunten worden absoluut meegenomen, om het programma in de loop der tijd verder te optimaliseren. Hierdoor zal op den duur de conversie van het programma steeds beter worden. Zoals jij aangeeft, zijn er nu leads die ze gratis binnenhengelen. Ook is de conversie momenteel nog niet helemaal optimaal. Echter ontvang je nu ook een vergoeding die _ruim_ boven het marktgemiddelde ligt voor de leads die wel netjes via de formulieren lopen.
Beste Rik JansenNaar aanleiding van een instructie vanuit de Royal Bank of Scotland zijn wij genoodzaakt deze campagne 'on hold' te zetten tot nader bericht van deze adverteerder.Dit betekent voor nu dat de vergoedingen per 27 mei a.s. zullen worden stopgezet. Verzoek is om RBS momenteel niet meer actief te promoten.Zodra wij meer weten over de voortgang van het programma, dan horen jullie het direct.
CitaatBeste Rik JansenNaar aanleiding van een instructie vanuit de Royal Bank of Scotland zijn wij genoodzaakt deze campagne 'on hold' te zetten tot nader bericht van deze adverteerder.Dit betekent voor nu dat de vergoedingen per 27 mei a.s. zullen worden stopgezet. Verzoek is om RBS momenteel niet meer actief te promoten.Zodra wij meer weten over de voortgang van het programma, dan horen jullie het direct.Oke dan zonde. Goede aanbieder, met solide uitstraling minder.