affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5581) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • adquick
  • Affilidirect
  • affili.net
  • NonstopConsulting
  • daisycon
  • netaffiliation
  • a4y
  • iffiliate
  • conversive
  • webgains
  • Tradedoubler
  • Matomy
  • zanox-m4n
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • zanox-M4N (Moderator: zanox benelux) »
  • NIEUW: Royal Bank of Scotland | CPL 50 euro
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: NIEUW: Royal Bank of Scotland | CPL 50 euro  (gelezen 2148 keer)

Offline Niels II

• Affiliate Master *****
Re: NIEUW: Royal Bank of Scotland | CPL 50 euro
« Reactie #15 Gepost op: april 18, 2008, 20:15:07 »
Ik kreeg net mijn eerste conversie, heb alleen nog een link geplaatst op een pagina met niet heel veel bezoekers en tientallen andere links, en de 1e conversie was sneller dan ik had verwacht. Statistisch dus absoluut niet significant, maar ik moest toch even mijn woorden terug nemen vond ik  ;)

Ook schreef iemand anders (16273784 of hoe die zich hier ook noemt) gisteren al dat RBS bij hem goed loopt, en hij baseert zich ongetwijfeld op heel wat meer data dan ik...

Offline R!k

• Affiliate **
  • **
« Reactie #16 Gepost op: mei 22, 2008, 19:02:43 »
Citaat van: pippelpap op april 18, 2008, 20:15:07
Ik kreeg net mijn eerste conversie, heb alleen nog een link geplaatst op een pagina met niet heel veel bezoekers en tientallen andere links, en de 1e conversie was sneller dan ik had verwacht. Statistisch dus absoluut niet significant, maar ik moest toch even mijn woorden terug nemen vond ik  ;)

Ook schreef iemand anders (16273784 of hoe die zich hier ook noemt) gisteren al dat RBS bij hem goed loopt, en hij baseert zich ongetwijfeld op heel wat meer data dan ik...

Ben benieuwd hoe hij de afgelopen week bij iedereen loopt. Conversie dramatisch geworden sinds een week met zelfde verkeer. Ook het telefoonnummer staat me niet aan en het (nieuwe???) "leadformulier" in 4 stappen (o.a. rekeningnummer, legitimatienummers e.d.) lijkt meer op een bruto-sale (contract moet alleen nog opgemaakt worden).

Hij liep overigens wel heel erg goed, laatste week dus stukken minder. En eigenlijk zouden we gezamenlijk een vuist moeten maken tegen zo`n telefoonnummer die oproept tot bellen:

"Vraag telefonisch aan en je betaald dezelfde lage rente"

Als je dan een formulier ziet met 4 stappen die megaveel informatie vraagt ben je al weer sneller geneigd om te bellen.

EDIT: Zie dat beide punten ook al op http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,4497.0.html zijn besproken maar geen reactie van de netwerken. Ben benieuwd naar de reactie, mooie kans om eens wat te doen voor merchant en publisher.

Offline Robbert-MFA

• Affiliate **
  • **
« Reactie #17 Gepost op: mei 22, 2008, 19:12:42 »
Als de "conversie dramatisch is geworden", aan wat voor CLR mag ik dan denken?

Het is ook jammer dat er niet meer kredietverleners zijn die een aanvraagformulier zo makkelijk maken als DSB en consorten. Zij snappen tenminste hoe je een aanvraagformulier in elkaar moet zetten.

http://www.lenen.nl/offerte/index.aspx

Offline 181279

• Full Affiliate ***
« Reactie #18 Gepost op: mei 22, 2008, 19:44:33 »
Dat is iets wat DSB wel kan, het fatsoenlijk keuren van leads schijnt een stuk moeilijk voor ze te zijn...

Offline Niels II

• Affiliate Master *****
« Reactie #19 Gepost op: mei 22, 2008, 19:45:48 »
Misschien heeft dit met de gedaalde conversie te maken (citaat uit nieuwsbericht M4N 16 mei):

Citaat
Er zijn enkele wijzigingen in de voorwaarden voor het affiliateprogramma van Royal Bank of Scotland.

De leads dienen aan de volgende eisen te voldoen:
- Leeftijd >30 (aanvragers onder de 30 kunnen nu niet geaccepteerd worden)
- geen eigen bedrijf/ondernemers

Bepaalde sites zijn vanaf heden uitgesloten van het RBS programma:
- BKR registratie sites (dus alle sites die praten over lenen met BKR)
- Spaarprogramma's
- spelletjes
- en uiteraard sex sites en dat soort

Hier is toelichting te lezen op de zwakke landing page van RBS:

Citaat
Het huidige programma van RBS wordt gemanaged door een mediabureau, die er vervolgens alles aan wil doen om de site van RBS verder te optimaliseren. Daar hoort inderdaad de overduidelijke aanwezigheid van het telefoonnummer op de site ook bij, maar dat is een leertraject dat zij met hun klant door willen gaan, zodat men bij RBS ook overtuigd wordt van de noodzaak van dergelijke aanpassingen.

Deze leerpunten worden absoluut meegenomen, om het programma in de loop der tijd verder te optimaliseren. Hierdoor zal op den duur de conversie van het programma steeds beter worden. Zoals jij aangeeft, zijn er nu leads die ze gratis binnenhengelen. Ook is de conversie momenteel nog niet helemaal optimaal. Echter ontvang je nu ook een vergoeding die _ruim_ boven het marktgemiddelde ligt voor de leads die wel netjes via de formulieren lopen.

Bij mij doet RBS het niet slecht, maar omdat ik het programma alleen promoot in een lijst met links onderaan een landing page die gericht is op een andere kredietverstrekker krijg ik niet genoeg kliks om er veel over te zeggen.

Offline R!k

• Affiliate **
  • **
« Reactie #20 Gepost op: mei 22, 2008, 20:56:15 »
Citaat
Beste Rik Jansen

Naar aanleiding van een instructie vanuit de Royal Bank of Scotland zijn wij genoodzaakt deze campagne 'on hold' te zetten tot nader bericht van deze adverteerder.

Dit betekent voor nu dat de vergoedingen per 27 mei a.s. zullen worden stopgezet. Verzoek is om RBS momenteel niet meer actief te promoten.

Zodra wij meer weten over de voortgang van het programma, dan horen jullie het direct.

Oke dan  ??? zonde. Goede aanbieder, met solide uitstraling minder.

Offline zanox benelux

• Moderator
  • Affiliate Master *****
  • zanox-M4N | Straight to performance
    • zanox-M4N - affiliate performance based marketing
« Reactie #21 Gepost op: mei 26, 2008, 09:53:47 »
Citaat van: Rik-J op mei 22, 2008, 20:56:15
Citaat
Beste Rik Jansen

Naar aanleiding van een instructie vanuit de Royal Bank of Scotland zijn wij genoodzaakt deze campagne 'on hold' te zetten tot nader bericht van deze adverteerder.

Dit betekent voor nu dat de vergoedingen per 27 mei a.s. zullen worden stopgezet. Verzoek is om RBS momenteel niet meer actief te promoten.

Zodra wij meer weten over de voortgang van het programma, dan horen jullie het direct.

Oke dan  ??? zonde. Goede aanbieder, met solide uitstraling minder.

De campagne staat vanaf 27 mei inderdaad op " On Hold " bij alle netwerken. Zodra we iets binnen krijgen waaruit blijkt dat de campagne weer wordt voortgezet laten we het gelijk weten.

Met vriendelijke groet,

Jochem Vroom
Zanox Benelux
ZANOX | ADVERTISERS | JOBS | Twitter | service.nl@zanox.com | zanoxchat@live.com | +31(0)20 5558900

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • zanox-M4N (Moderator: zanox benelux) »
  • NIEUW: Royal Bank of Scotland | CPL 50 euro

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing