NIEUW: Weldus Hypotheek ZONDER BKR start affiliateprogramma, Weldus BKR campagneSinds gisteren heeft ABN besloten om alle BKR Hypotheek aanvragen stop te zetten. Om deze reden moet de Weldus BKR campagne helaas per direct stoppen.Weldus is wel prima te spreken over de Affiliates en de leads die zij aanbrengen en wil daarom ook vooral de samenwerking in stand houden! Weldus gaat van start met normale Hypotheken zonder BKR vermelding. De kosten per lead gaan om deze reden ook flink om hoog!Als affiliates van Weldus ontvangt u € 34,- per lead voor een correcte lead voor de Weldus Hypotheek zonder BKR.Een correcte lead is een lead deze is getoetst bij het BKR te Tiel en als de NAW gegevens correct zijn.Neem snel het leuke linkmateriaal op en profiteer mee van het succes van Weldus!
JA De weldus hypotheek zonder BKR Bij de BKR campagne was de leadprijs 12 euro. Bij deze campagne 34 euro.Bijna 2 keer zoveel dus
De links werken nl al niet meer! Gaan naar daisycon zelf, verander het dan ook snel!!
Weldus wordt 't Nietdus..
Wanneer je het rijtje afgaat : Lehman-Elq exit, Gmac exit, abn-amro=fortis exit,hou je weinig "durfkapitaal" over; het was, is en zal altijd mogelijk blijven om zaken te regelen met wat meer risiko maar dan geldt de normale regel, ook voor Defis = Decapolis = intermediair en geen bank, dat je ook goudgerande zaken moet binnenbrengen en dat veel meer de paraplu-tactiek hoog wordt gehouden.Kortom, in mijn visie is de bkr markt helaas even "not done", totdat het bankiersvertrouwen weer terugkeert. Speelt niet alleen de kredietcrisis, de langzamere omzetsnelheid onroerend goed wordt ook belangrijker en de kettingreaktie tussen die twee , de beurs, en suikeroom : de pensioenfondsen. Het wordt iets minder meer.
Zelfs de DSB bank zit in de problemen, vraag mij toch af, hoe loopt dit af.
CitaatZelfs de DSB bank zit in de problemen, vraag mij toch af, hoe loopt dit af.Waar heb je dat vandaag (evt linkje naar het bericht)?