affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6105) campagnes rss
  • 4 Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • webgains
  • iffiliate
  • affili.net
  • conversive
  • zanox-m4n
  • netaffiliation
  • Matomy
  • adquick
  • Tradedoubler
  • Affilidirect
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Promotie en Advertentie Uitwisseling »
  • Links ruilen, is dit verstandig?
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Links ruilen, is dit verstandig?  (gelezen 3822 keer)

Offline Yodeho

• Full Affiliate ***
Re: Links ruilen, is dit verstandig?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 15, 2008, 11:40:09 »
Citaat van: Totaalzoeker op augustus 14, 2008, 15:35:01
Citaat van: Yodeho op augustus 14, 2008, 10:13:31
Citaat van: Totaalzoeker op augustus 13, 2008, 18:30:30
Ik wil me hier graag bij aansluiten en wat kanttekeningen maken.

Om niet ''te'' slim over te komen biecht ik meteen maar op dat 80% van mijn kennis van een kennis komt die toevallig bij Google werkt.

Links worden momenteel door Google volkomen genegeerd.
Pas als een link ook daadwerkelijk traffic oplevert gaat Google de link een waarde toekennen.
Ga nu niet direct als een gek klikken want het patroon wordt uiteraard over langere tijd gemeten.

Met 1 van mijn sites www.marktgigant.nl hebben wij uiteraard diverse pagina's die naar ons linken waaronder een aantal met hogere pageranks.

De link die voor ons van het meeste belang is echter is een pagerank 2 site die redelijk verkeer doorstuurt.
Uiteraard ga ik die site niet noemen want dan moet ik gelijk meer gaan betalen voor die link  :D

Google verschuift steeds en zelfs de interne mensen bij Google weten afentoe niet eens wat nu wel of niet zwaar weegt.

Denk gewoon aan je bezoeker en je doet het goed is de tip die Google zelf meegeeft en daar sluit ik me van harte bij aan.

Arie

Well well, dat is 'hot' news. Heeft je kennis van je kennis ook verteld ook hoe Google meet hoeveel traffic een link genereerd. Ik zet namelijke grote vraagtekens bij dit verhaal.

Daarnaast schrijf je dat je een betaalde link gebruikt. Heeft je Google kennis van een kennis niet verteld dat dit jouw site en of de site die de link verkoopt een penalty op kan leveren?

Een betaalde link levert alleen een penalty op als je die link laat plaatsen op een site die berucht is of dat met koeieletters adverteert.

Als ik jou 100 euro geef denk ik niet dat Google daar kennis van neemt  :D

Misschien die andere die ook met G begint, maar die noemen ze geloof ik God en die houdt zich hopelijk met belangrijker dingen bezig.
De reden dat ik het melde is omdat 'men' moet weten wat de eventuele gevolgen kunnen zijn.

Wel of geen paid links is een keuze die iedereen voor zich moet maken. Het is natuurlijk prima mogelijk om onder de radar van Google te blijven.

Die 100 euro kun je trouwens overmaken op bankrekeningnummer 1326...... ;)

Offline Wilbert Gantvoort

• Affiliate *
  • *
    • Leuke Reistips
« Reactie #16 Gepost op: september 26, 2008, 12:16:37 »
Interessante topic, meer even voor de duidelijkheid:

Stel ik heb een aantal affiliate text- of image affiliatelinks. Is het dan verstandig en volgens Google de bedoeling dat deze "nofollow" meekrijgen? En deze nofollow achterwege te laten wanneer ik een link plaats naar bijvoorbeeld een andere site van mijzelf?

Offline Romano Jennekens

• Affiliate Master *****
  • Geslacht: Man
« Reactie #17 Gepost op: september 29, 2008, 08:56:20 »
Ik zou niet alle affiliate links een nofollow geven aangezien google moet kunnen inschatten of de sites waar je naar linkt in de context van je site passen. Heb je op een site bijvoorbeeld 4 affiliate links naar dezelfde bestemmingsurl, doe er dan drie nofollowen.
Twitter: www.twitter.com/romano_nl

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Promotie en Advertentie Uitwisseling »
  • Links ruilen, is dit verstandig?

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing