Het moet voor eens en altijd duidelijk worden dat Affiliates niet met zich laten sollen, we zijn net zo goed een verkoop kanaal als ieder ander kanaal.
Laten we ons dan ook daarnaar gedragen : trek de konsekwentie, niet anoniem maar onder eigen naam , sluit de samenwerking.
De petitie onderteken je met je eigen naam, dus niet anoniem.
@pippelpap:CitaatDe petitie onderteken je met je eigen naam, dus niet anoniem. so sorry......... ik heb direkt na de mail-ontvangst onder eigen naam de samenwerking verbroken, daar is geen petitie voor nodig. Niet dat ik enige betrokkenheid had in lopende akties, maar vanwege het feit dat en de mail en de opstelling van netwerk en adverteerder mij niet aanstonden. Er zijn er meer....
Ben zelf benieuwd of zoiets mag volgens de voorwaarden van de netwerken, die onze directe contractpartner zijn. Als het namelijk wel kan bij de een en niet bij de ander is dat toch nuttige info. Ook is de vraag of onze indirecte partner T-Mobile vanwege hun handelen toch ook niet op de een of andere manier aansprakelijk is voor schade die wij eventueel leiden. Kan je ook vertalen naar andere merchants die gekke toeren uithalen met leads goed/afkeuren, vergoedingen plotseling verlagen of per direct stoppen.
De mediabureau's hebben denk ik allemaal in hun AV staan dat ze niet verantwoordelijk zijn.
Xipe,Er staat naar eigen goeddunken. M.i. kunnen ze dus elk moment de regels wijzigen.