jeetje...denken jullie wel aan je bloeddruk ?
Als we dit gaan accepteren dan is de beer los
CitaatAls we dit gaan accepteren dan is de beer losNou je doet daar dus niets tegen en het zal T-mobile een zorg zijn dat affiliates boos zijn.Als je al een gevestigde naam hebt hoef je je nergens druk om te maken.Met die hele heisa om de iphone lijkt reclame eigenlijk overbodig geworden,in die zin dat ze ruim per sale vergoeden.Als ik iphone had geweest had ik er ook een stokje voor gestoken en direct de affiliate sales verlaagt.Alles gaat om geld....
Nu kunnen mensen kwaad zijn maar met de volgende t-mobile actie doet iedereen weer net zo hard mee.
CitaatAls we dit gaan accepteren dan is de beer losNou je doet daar dus niets tegen en het zal T-mobile een zorg zijn dat affiliates boos zijn.Als je al een gevestigde naam hebt hoef je je nergens druk om te maken. Met die hele heisa om de iphone lijkt reclame eigenlijk overbodig geworden,in die zin dat ze ruim per sale vergoeden. Als ik iphone had geweest had ik er ook een stokje voor gestoken en direct de affiliate sales verlaagt. Alles gaat om geld.... Nu kunnen mensen kwaad zijn maar met de volgende t-mobile actie doet iedereen weer net zo hard mee.
Tmob zal en gaat zich wel degelijk zorgen maken, het is alleen jammer dat er hier relatief weinig mensen zitten als je kijkt naar het totaal aantal mensen wat in AF doet.
Ik gok dat de mensen die nu de petitie ondertekend hebben gezamenlijk al ruim 75% van alle iPhone sales door affiliates vertegenwoordigen.
Citaat van: 5KG op juli 15, 2008, 12:03:58 Tmob zal en gaat zich wel degelijk zorgen maken, het is alleen jammer dat er hier relatief weinig mensen zitten als je kijkt naar het totaal aantal mensen wat in AF doet.Ik gok dat de mensen die nu de petitie ondertekend hebben gezamenlijk al ruim 75% van alle iPhone sales door affiliates vertegenwoordigen.
Meeste mensen gaan direct naar de winkel....,inplaats van een shop op internet.
Je vergeet dat dit de affiliate wereld is.
De bezoeker weet toch niet dat je sale % omlaag is gedonderd?
Dus kun je moord en brand schreeuwen maar daar zal T-mobile schijt aan hebben.
En naam ?Hallo zeg...naam bij wie?
Mooi als dat zo is, maar om dat goed te kunnen weten moet jij van elk netwerk weten hoeveel sales/leads er zijn gedaan voor Tmobile opgesplits in de iphone sales/leads en moet je ook precies weten hoeveel mensen er ooit eens 1 of meerdere promoties op wat voor manier dan ook gedaan hebben.Weet dat je veel 'kan' maar nee, al die cijfers die heb jij ook niet
Jeetje...het nieuws als wat t-mobile gedaan heeft is te kleinschalig om enig invloed te hebben.Zie het zo: jullie zijn die telecom winkeltjes....T-mobile hoort dat een paar winkeltjes klagen over de % sales vergoeding..Helaas heeft t-mobile duizenden winkeltjes....Duidelijker kan ik niet zijn....