Citaat van: Prima Donna op juli 11, 2008, 18:05:28 Hier kun je dus op wachten, zijn jullie affiliates wat te gretig.Jij bent geen affiliate? Zo nee, dan ben je een adverteerder. Ben je geen van beide, wat doe je hier, ben je het wel, zou ik de definitie van beide nog eens gaan opzoeken...Citaat van: Prima Donna op juli 11, 2008, 18:14:05 Dat noemen ze ondernemersrisico.Dit is dus affiliate!Ondernemersrisico? Juist, Stijn heeft het wel aardig neergezet, niets om aan toe te voegen.Over je tweede zin verwijs ik naar mijn antwoord op je eerste quote.Citaat van: Prima Donna op juli 11, 2008, 18:50:24 Ga lekker affiliaten zoals affiliaten hoort, bouw een pagina met goede content waar je jaren mee voort kunt, geen gedoe met bieden via google om je site voor een aanbiedinkje hoog in de rankings te krijgen.Een echte affiliate koopt geen links via google, maar de klanten komen vanzelf (en daar zijn de meesten van denk ik).Wat jullie doen is pushen om zo snel mogelijk geld binnen te halen, daar wordt dan een bedrag aan uitgegeven om het doel te bereiken (en nu loopt het mis en staan jullie op de achterste poten).Sorry hoor dat zijn in mijn ogen geen echte affiliates.Als de mensen die op dit fora aanwezig zijn zo handelen is dit geen affiliate forum.Je kan inderdaad een pagina bouwen, met mooie en unieke content, of je er dan jaren mee vooruit kan, dat lijkt mij sterk.Een echte affiliate koopt ook inderdaad geen links via Google maar ook via Ilse, Yahoo, MSN en alle anderen. Klanten komen vanzelf? Maak jij maar eens een landingspagina over een onderwerp, promoot het totaal niet, dan wil ik daarna wel eens horen hoeveel klanten er vanzelf zijn gekomen..Een Iphone hype is eenmalig, ja daar ga je zoveel en zo goed mogelijk op inspelen en ja, je wilt net als bij ieder ander programma, zoveel mogelijk profijt eruit halen. Aan de andere kant, promoot iemand NU de Iphone/Tmobile dan is die misschien wel binnen nu en een paar weken klant voor minimaal een jaar of twee en wie weet wel langer, wie doet het werk nou?Net als bij Weldus, die ook na 5 minuten opeens offline gaan, mag ik dan ook niet dus op mijn poten gaan staan? Dat een programma stopt of de vergoedingen gaat aanpassen prima maar niet binnen een tijd waarin ik nog niet eens mijn koffie heb kunnen opdrinken, en nu zijn het al van die hele kleine bakjes hier!Ik zou inderdaad als ik jou was ergens anders heen gaan met dit soort opmerkingen. De vorige opmerking op opmerkingen die je schreef sloegen ook kant noch wal, misschien zegt het meer over jou dan over ons en de manier van werken.Vertel, ben je fulltime of parttime affiliate, als je het al bent. En kan je er van leven of is het een mooi extra'tje?Verder heb ik niets met Iphone/Tmobile gedaan, ik moet het wel zeggen, de manier waarop en die huidige vergoeding alsmede de manier waarop de netwerken alle reageren en niet op een lijn, is een kwalijke zaak..
Hier kun je dus op wachten, zijn jullie affiliates wat te gretig.
Dat noemen ze ondernemersrisico.Dit is dus affiliate!
Ga lekker affiliaten zoals affiliaten hoort, bouw een pagina met goede content waar je jaren mee voort kunt, geen gedoe met bieden via google om je site voor een aanbiedinkje hoog in de rankings te krijgen.Een echte affiliate koopt geen links via google, maar de klanten komen vanzelf (en daar zijn de meesten van denk ik).Wat jullie doen is pushen om zo snel mogelijk geld binnen te halen, daar wordt dan een bedrag aan uitgegeven om het doel te bereiken (en nu loopt het mis en staan jullie op de achterste poten).Sorry hoor dat zijn in mijn ogen geen echte affiliates.Als de mensen die op dit fora aanwezig zijn zo handelen is dit geen affiliate forum.
bouw een pagina met goede content waar je jaren mee voort kunt, geen gedoe met bieden via google om je site voor een aanbiedinkje hoog in de rankings te krijgen.
T-Mobile heeft besloten om de vergoedingen voor de iPhone aan te passen.Vanaf maandag 14 juli zult u daarom een vergoeding van € 1,75 per sale ontvangen. Begin week 28 zullen de verkoopresultaten geanalyseerd worden en mogelijk op basis hiervan zal besloten worden om de gegenereerde transacties extra te belonen.Met vriendelijke groet,TradeTracker Nederland
CitaatT-Mobile heeft besloten om de vergoedingen voor de iPhone aan te passen.Vanaf maandag 14 juli zult u daarom een vergoeding van € 1,75 per sale ontvangen. Begin week 28 zullen de verkoopresultaten geanalyseerd worden en mogelijk op basis hiervan zal besloten worden om de gegenereerde transacties extra te belonen.Met vriendelijke groet,TradeTracker Nederland Weet iemand wat ze bedoelen met de 'verkoopresultaten worden geanalyseerd voor een eventuele extra vergoeding'.
Begin week 28 zullen de verkoopresultaten geanalyseerd worden en mogelijk op basis hiervan zal besloten worden om de gegenereerde transacties extra te belonen.
Wat ik begreep uit een telefoongesprek met iemand van TT gisteren is dat zij niet akkoord gingen met een verlaging van de CPS per direct, omdat dit tegen de afspraken ingaat. Volgens mij verdient TT hier dus alle lof omdat ze als enige niet over zich heen laten lopen. Er werd wel bij gezegd dat ze (TT) geen invloed hebben op het keuren van T-Mobile, dus het blijft afwachten hoe dat afloopt. Ik wordt trouwens ook geen wijs uit deze raadselachtige zin:CitaatBegin week 28 zullen de verkoopresultaten geanalyseerd worden en mogelijk op basis hiervan zal besloten worden om de gegenereerde transacties extra te belonen.Mijn telefoongesprek vond plaats voordat die mail werd verstuurd, anders had ik wel gevraagd wat die zin precies betekent.
Het moet voor eens en altijd duidelijk worden dat Affiliates niet met zich laten sollen, we zijn net zo goed een verkoop kanaal als ieder ander kanaal.
Citaat van: Paul Schoenmakers op juli 12, 2008, 13:14:38 Het moet voor eens en altijd duidelijk worden dat Affiliates niet met zich laten sollen, we zijn net zo goed een verkoop kanaal als ieder ander kanaal.Eindelijk krachtige taal van iemand op dit forum. Zou dit ook zo zijn als de belangen van Paul niet zozeer in T-Mobile zaten?Ik bedoel hier dus mee dat er nog legio andere problemen met adverteerders spelen waar NIETS aan wordt gedaan. Wellicht wordt het toch eens tijd voor het oprichten van een reeds vaker aangehaalde branche-organisatie.
Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
Zou dit ook zo zijn als de belangen van Paul niet zozeer in T-Mobile zaten?