Ah een voornaam..dat is al wat Is t nou Anne Frank of Anne Geddes? Enfin, annoniem kan, voornaam kan, achternaam kan, beide kan...Jippie, we leven in een vrij land!Wie weet komt er ooit een achternaam bij...altijd leuk om de spanning erin te houden!Voel je in ieder geval net zo welkom!
Anne of 5KG, Je maakt het wel spannend! Wanneer volgt de rest??
Zat er net over te denken om je echte naam in een posting op affiliateblog te onthullen ;-) Grapje he...
Ik ga komende tijd ook meer sites laten zien, vertellen wat ik doe en misschien wel leuk, want volgens mij doet bijna niemand dat, elke maand van een netwerk de inkomsten posten, nee geen patser streek, als we met zn alle open moeten gaan zijn, dan is dat er ook eentje van.
Citaat van: Anne - 5KG op augustus 07, 2008, 22:42:43 Ik ga komende tijd ook meer sites laten zien, vertellen wat ik doe en misschien wel leuk, want volgens mij doet bijna niemand dat, elke maand van een netwerk de inkomsten posten, nee geen patser streek, als we met zn alle open moeten gaan zijn, dan is dat er ook eentje van.Organiseren we de battle of the affiliates ofzo ;-)Kiezen we iedere maand een ander netwerk waarbij we gaan kijken wie de meeste omzet weet te genereren.. (en ach... omzet is niets he, gaat uiteindelijk om de winst)