Antwoord is simpel. Er zal vast wel een blok zijn wat je niet kan exploiteren. Hoe meer dochters hoe groter bereik.Dus ook a la startpagina en startkabel
Zou je me in een PM of hier duidelijk kunnen maken wat we er precies aan hebben? Waarom bij jou een startpagina openen, op heel veel plekken is dit gratis, zoals linkdirect.nl linkgigant.nl webgidsje.nl etc.
Het is niet zo dat ik niet weet wat je ermee kunt hoor, bezit zelf ook een tweetal startpagina websites.Ik vroeg me alleen af wat er anders is bij die van jou.
www.startgigant.de ben ik de laatste loodjes aan het leggen en mijn Duits aan het ophalen. Ik denk morgen ook live.
Citaat van: Totaalzoeker op augustus 12, 2008, 23:52:13 www.startgigant.de ben ik de laatste loodjes aan het leggen en mijn Duits aan het ophalen. Ik denk morgen ook live.Ik geef jou een gratis (!) tip: Duitsers hechten nogal aan de Rechtschreibung, als je begrijpt wat ik bedoel. Je zult meer succes hebben als je de tekst even door een professionele vertaler laat corrigeren, want er staan echt te veel spellings- en grammaticale fouten in.
Wordt het niet eens tijd voor een "startpagina-kloon" stop?De mensen zien toch onderhand door de bomen het bos niet meer.Laten de duizenden startpagina's die er nu reeds zijn zich maar individueel bewijzen en laten we de nieuwkomers zoals startgigant maar gewoon boycotten.
Nou ik vind je site gewoon nep.Je bent een van de vele die weer een startpagina gaat beginnen.Bovendien zijn je "Reacties van gebruikers" gekopieerd van http://www.jouwpagina.nl/informatie/citaten.php ,en over de vertalingen zullen we het maar niet hebben.