Eigenlijk best jammer dat er zoveel (brood)nijd is in de affiliatewereld.
Kan mij het een worst schelen of startgigant nieuw is of niet, als hij er zijn geld mee (wil) verdienen dan is dat zn goed recht toch? Heb de site van Modzilla waar hij altijd over praat als hobby project tot op heden ook nog niet gezien, wie weet is dat wel veel erger om aan te zien, of juist niet.Enige waar ik mij aan irriteer is overal de naam van startG in de posts zelf, daar heb je je sig voor, als je het doet om Google wijs te maken dat je site overal genoemd is, dan zit je daarmee fout.Commentaar geven is altijd makkelijk en concurrentie prima, maar hou het wel gezellig.. Ook als het niet een (in)directe concurrent is zeg...En nu weer ontopic zeg, anders open je maar een topic in het algemene deel.
Beste 5 KG
Beste 5 KG (ik hoop wel dat je wat meer weegt trouwens ) sorry als ik de namen te vaak noem.Ik ben een beetje makkelijk en nu hof je maar te klikken om te kijken als je interesse hebt.Google telt links op een affiliate forum echt niet mee hoor.Zelf vind ik het gewoon makkelijk als ik wat lees en het gaat over een bepaalde site dat ik dan maar hoef te klikken om te zien hoe of wat.Kijk eens naar deze...http://www.google.nl/search?rlz=1T4ADBR_nlNL267NL267&hl=nl&q=link%3A+marktgigant&meta=Denk je nou echt dat Google die allemaal serieus neemt?Gewoon je site optimaal (althans zo optimaal mogelijk want we willen ook nog wat verdienen) houden voor de bezoeker en je scoort vanzelf hoog in de ranking.Links plaatsen in forums heb ik ooit wel gedaan ;-) maar zelfs ik leer van de praktijk.Maar vertel eens als je wilt waarom het je stoort als iemand een link plaatst.Ik zeg www.totaalzoeker.com ipv totaalzoeker dot com dus als jij als lezer wilt weten waar het over gaat dan hoef je maar te klikken.Bij de tweede moet je het gaan intypen.No offense maar dan denk ik dat mijn manier de makkelijkste is.GroetArie (51 jaar en eigenlijk te oud voor dit soort discussies maar op een bizarre manier vindt hij het best wel leuk)
CitaatBeste 5 KG @Totaalzoeker Eindelijk vertelt 5KG dat ze Anne heet en nu begin jij weer met beste 5KG, dus volgende keer maar beste Anne.
Anne,Ik snap het best wel van die signature.Ben alleen bang dat als ik mijn sites in een sig ga verwerken de pagina een beetje vol stroomt.We hebben iets van 600 websites (waarvan er ca 100 zeer actief zijn) en ik kan me voorstellen dat wanneer ik die allemaal in mijn sig noem iedereen hier JUIST over me heen duikelt. Ik doe er verder maar het zwijgen toe
Citaat van: Totaalzoeker op augustus 17, 2008, 15:34:49 Anne,Ik snap het best wel van die signature.Ben alleen bang dat als ik mijn sites in een sig ga verwerken de pagina een beetje vol stroomt.We hebben iets van 600 websites (waarvan er ca 100 zeer actief zijn) en ik kan me voorstellen dat wanneer ik die allemaal in mijn sig noem iedereen hier JUIST over me heen duikelt. Ik doe er verder maar het zwijgen toe Poeh, 600 websites waarvan 100 zeer actief. Dat verklaart jullie hoofdkantoor en het grote team..."Vanuit ons hoofdkantoor te Sliedrecht sturen we een hecht team aan van webdesigners, 3d visualisators, webdevelopers, copywriters, bedrijfsjournalisten en overige professionals. "Petje af, volgend jaar in de running voor de Deloitte Technology Fast 50 Award? Ook respect dat je nog de tijd hebt je hier zo strijdlustig te verzetten tegen alle reacties en om hier nog beheerders te ronselen voor jullie startpagina.nl verbetering (nee, geen kloon!)."Google telt links op een affiliate forum echt niet mee hoor."Nou, dat was dan voor mij weer een opsteker, wijze les van vandaag. Bedankt hiervoor!
en een rondje rijden in de Porsche van de magazijnmedewerker.