Owh ik wist niet dat ERRORS bij TD niet werden meegerekend in je saldo. Dan ga ik daar zeker weten even meer mee doen!
Mm als het leads kost zou ik dat wel heeeel jammer vinden!
Geachte affiliate, De clicks die worden afgekeurd kunnen op verschillende manieren ontstaan.Soms versturen webmasters mailings naar hun leden, wanneer ze hier een linkvan TradeDoubler in opnemen zullen deze worden afgekeurd omdat de URL waarde click vandaan komt niet is geregistreerd. De leads en sales dievoortkomen uit deze clicks worden daarentegen altijd gemeten. Verder heb ik gezien dat op het forum vele mensen zeggen dat ze een mailhebben vesrtuurd naar de helpdesk van TradeDoubler. In veel gevallen zijndeze echter niet ontvangen. Het juiste e-mailadres van onze helpdesk issupport.nl@tradedoubler.com . Het kan voorkomen dat affiliates mails sturennaar support.nl@tradedoubler.nl , deze komen echter niet aan. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Helpdesk TradeDoubler BV
hoe duid je eigenlijk die traffic error aan in td?
Het ging niet om afgekeurde kliks of leads, maar om traffic errors. Dus het feit dat de sites niet gevonden kunnen worden.Dat kan altijd gebeuren, maar het gaat erom hoe vaak het gebeurt en welk percentage 'normaal' is.Mijn mail heb ik overigens gewoon via hun eigen site verstuurd, dus mag ik aannemen dat ie aankomt.En mailings verstuur ik ook al niet.