Beste relatie,Testnet gaat verhuizen: van het Heinekenpand naar de Van Nelle Ontwerpfabriek.Ons nieuwe adres per 1 september:Van Nelleweg 1Unit Tabak 6.153044 BC RotterdamPostbus 136153004 HP RotterdamVanaf dezelfde datum hebben we ook een nieuw algemeen telefoonnummer en een nieuw faxnummer:t. 010 751 6555f. 010 751 6556In verband met de verhuizing zijn wij vrijdag (29/8) en maandagochtend (1/9) niet bereikbaar. Voor dringende zaken neemt u contact op met Remco van der Pluijm op 06-*********.We hopen u snel op onze nieuwe locatie te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Myra van Tuel, Astrid Kuhnen, Inge van der Schaft, Mirna Ajnik, Lydia Stellingwerf, Remco van der Pluijm, Rodger van der Maarel, Jaap Groenendijk, Mendel Tuinder, Jelle de Graan, Dennis de Vogel, Andries Penning, Don van Straalen en Jeroen Tasseron
En dat allemaal net op de dag dat ik weer (even) in Nederland ben
ja gok eerder Assistme dan.. Citaat van: Anne op september 02, 2008, 12:57:54 En dat allemaal net op de dag dat ik weer (even) in Nederland ben Heb je de wijn voor me bij je ;-) Had geloof ik een flesje van je tegoed uit een ander topic :p
Voor de geinteresseerden, er is een intentie overeenkomst getekend. De omzet in de advertentie klopt in ieder geval niet.
Citaat van: R!k op september 03, 2008, 21:12:05 Voor de geinteresseerden, er is een intentie overeenkomst getekend. De omzet in de advertentie klopt in ieder geval niet.Staat nergens iets over de omzet, alleen:Activatransactie: De prijs van de activa is gesteld op € 258.000 per 1 juni 2008. Dat kun je lezen als de 'vraagprijs'.