Citaat van: Phantor op maart 13, 2006, 11:06:42 Iemand al meer info?Leads keuren duurt ook wel erg lang.. 4 weken plusBeste,Leads keuren hangt niet af van tradetracker maar vaak van de merchant. ook bij kliks heb ik leads/sales gehad die 3 maanden openstonden. Ik merk terug dat van maart alles terug vereffend is. Geld hiervan zal ik waarschijnlijk maar half april zien. Bij alle partijen is het zo dat je het geld pas enkele maanden later ziet. Ik denk dat de meesten hier de boel wat aan het opblazen zijn, nergens heb je sales die 2 dagen nadien op je rekening staan.
Iemand al meer info?Leads keuren duurt ook wel erg lang.. 4 weken plus
Ik heb 4 dagen gelden een nieuwe site aangemeld bij tradedoubler en deze is nog steeds niet beoordeeld. Ik heb hem inmiddels ook aangemeld bij tradetracker en dat duurde 3 minuten. 3 minuten is natuurlijk wel erg snel, maar dit was niet de eerste keer.
Ik test standaard ieder bedrijf waar we mee werken.Ze hadden een leuke actie met badkamer TV'sNu ga ik graag in bad en het leek me wel leuk om daar voetbal te kunnen kijken.Heb zo'n TV besteld en netjes betaald.De lead werd niet geteld. Ook niet betaald.Heb het gemeld en ze zouden het uitzoeken.Na een week kreeg ik een mailtje dat de lead was afgekeurd.1 voordeel als je zelf de koper bent.Je benadert gewoon de verkopende partij.Daarna direct Tradetracker van al mijn site gemikt.Duidelijker kan niet zou ik zo zeggen.Verder zag de software er goed uit maar ik kreeg het idee (door de vage emailreacties op tijden dat bedrijven al uren gesloten zijn) dat het vrij amateuristisch was.Maar....incidenten kunnen altijd en ik beroep me hier op maar 1 slechte ervaring.Kan dus zijn dat het verder wel meevalt.Arie
keuren duurt mijn inziens veel langer dan bij Daisycon....heb al 3 maanden zo'n 90 euro openstaan, is ondertussen eindelijk 1 lead van 30 goedgekeurd en 1 kleinere ofzo, 1 afgekeurd van 20, maar staat dus nog steeds een hoop open..echt al megalangbij daisycon zie ik iig wekelijks mn bedrag voor de volgende betaling oplopen, maar bij TT gebeurd echt maar 1x per maand iets ofzo (dus 1 lead/sale die per maand gekeurd wordt ofzo :S)