affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

• Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (4519) campagnes rss
  • 13 Nieuwe campagnes
  • 33 Campagne updates
  • 3 Gestopte campagnes
  • Zoeken naar adverteerder
  • zanox
  • adquick
  • affiliationteam
  • netaffiliation
  • webgains
  • m4n
  • cleafs
  • daisycon
  • conversive
  • nonstopconsuling
  • Affiliatepartners
  • a4y
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen Nieuwe Gebruikers »
  • Net aangemeld
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Net aangemeld  (gelezen 3359 keer)

5KG

• Gast
Re: Net aangemeld
« Reactie #15 Gepost op: oktober 04, 2008, 21:36:41 »
Ik zal je een paar punten geven waarom men dit denkt;

A Je site is gemaakt met EZGenerator, daar is niets mis mee maar zet je site dan wel goed in elkaar.
B Je voorwaarden alsmede privacy zijn in het engels, niet echt lekker als je een Nederlander bent.
C De rechten welke gelden zijn die uit Spanje, officieel niets mis mee maar je moet van goede huize komen wil je zaken doen in Nederland, in Nederland wonen en dan met een Spaans rechts systeem aan komen zetten. (Ik neem aan dat je in Nederland/Belgie woont, niet in Spanje.)
D Ik zie Google ads op je site staan, ik verwacht niet bij een Netwerk (want dat schijn je te zijn) Google ads te zien. Als je 100 euro per dag, dus 3000 euro per maand per persoon 'kan' doen, dan zal die 3 euro GA ook niet het verschil uitmaken. Ik denk ook dat je die hebt laten staan om te testen en je deze vandaag of morgen wel zal weghalen om een meer vertrouwde indruk achter te laten.
Zeg nu zelf, die 3 euro wegen dan niet op tegen al die nieuwe mensen toch?
E Ik lees overal en nergens; Affiliate software by QualityUnit; Software by 'andere naam' etc.
Wie heeft het nu gemaakt? Jij bent QualityUnit? Of een van de andere?
F Ik zie bij contact engelse knoppen staan, verander die ook even in het Nederlands als je de GAs gaat verwijderen.
G Ik zie nergens een KVK nummer staan (je bent een bedrijf toch? Daar je zaken betaald en incasseert zal je dit wel zijn ja.). KVK nummer vermelden is al even verplicht bij de wet, ook een adres valt hier onder.
H Postaffiliatepro 3 is denk ik niet zo goed als het is daar ik nu op een mercent pagina zit en ik geen mercent ben. Verder ga ik niet zoeken maar ik zou het even (laten) nakijken.
I Wiki heeft leuke teksten maar waarom staan die op je site? Of moet je je eigen geschreven teksten nog plaatsen? Het kan zijn dat je dat ook vergeten bent natuurlijk, is niet erg, als je het drukt hebt zie je nog wel eens wat over het hoofd natuurlijk.
J Mag ik nog vragen waarom je je domein anoniem hebt laten registreren?
Heb je dat gedaan uit privé overwegingen of is dat een standaard iets door de host?
Ben jij dan wel eigenaar van deze domein? Of had je eerst op het forum een link met ref neergezet? Dat kan natuurlijk ook zo zijn, dat kan ik niet meer terug zien.
K Als ik meedoe, dan krijg ik een domein naam, ook anoniem of wel op mijn naam?
L Er staat als ik mij aanmeld (en alleen aanmelden! = quote) ik die 30 euro krijg, hoe stuur ik mijn rekening nummer?
M  Verder heb ik, zoals in alles wat met geld verdienen op internet te maken heeft, interesse in je bedrijf. Daarom zou ik graag gebruik willen maken van je eigen tekst; All testimonials are verifiable, on file and real. Ik zou dan ook graag de gegevens willen ontvangen van oa Brenda de Vries, inc telefoon nummer en email adres om deze en anderen natuurlijk (ik wil toch wel 5 stuks) om ze eens te woord te staan en te vragen hoeveel ze ontvangen en hoeveel werk er in zit.

Groeten,

Edit en aanvulling;

Geachte heer Marcus / 7IP,

Wilt u in het vervolg niet meer in 3 zinnen samenvatten dat waar ik een half uur over gedaan heb met iets meer zinnen? En vervolgens ook eerder posten dan ondertekende.

Ik dank u vriendelijk voor uw medewerking en wens u nog een prettige voortzetting van deze dag.

Met de meeste hoogachting,

« Laatst bewerkt op: oktober 04, 2008, 21:47:54 door Anne »

Offline ouwesmurf

• Affiliate Master
« Reactie #16 Gepost op: oktober 04, 2008, 22:08:20 »
Anne toch, ben je op kruistocht ?

Als meneer in kwestie een adverteerder is en feitelijk niets in de aanbieding heeft , wat bestendig beschouwd kan worden, eindigt het als een goudse kaars : licht gaat uit.
Het topic startte met Immy, die er vermoedelijk enige ziel en zaligheid in ondergebracht heeft, na 1 maand forum is die waarschijnlijk in dat specieke geval ook genezen.

Anderzijds, heeft meneer in kwestie, en secundair Immy, toch iets meer in handen, dan is het de aanbieder om zijn/haar aanbod uiteen te zetten.

Gewoon afwachten of er iets moois uit de bolknop komt, zo niet, energie besparen  ;D

Offline 7IP

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero
  • Geslacht: Man
    • 7IP Media
« Reactie #17 Gepost op: oktober 04, 2008, 22:41:42 »
Citaat van: Anne op oktober 04, 2008, 21:36:41
Edit en aanvulling;

Geachte heer Marcus / 7IP,

Wilt u in het vervolg niet meer in 3 zinnen samenvatten dat waar ik een half uur over gedaan heb met iets meer zinnen? En vervolgens ook eerder posten dan ondertekende.

Ik dank u vriendelijk voor uw medewerking en wens u nog een prettige voortzetting van deze dag.

Met de meeste hoogachting,

Ik bied u onmiddellijk mijn welgemeende excuses aan. Het was nimmer mijn intentie om uw relaas in slechts 3 regels samen te vatten. In het vervolg zal ik hier attent op zijn en minstens 4 regels hanteren, indien ik ook maar het geringste vermoeden heb dat er sprake is van uw aanwezigheid op dit forum.

Marcus / 7IP
Twitter : http://twitter.com/7ip

Offline prijk

• Full Affiliate
« Reactie #18 Gepost op: oktober 04, 2008, 22:45:27 »
Citaat van: 7IP op oktober 04, 2008, 21:19:18
Te weinig informatie dus om te kijken of het wel of niet betrouwbaar is.
Marcus / 7IP

Je drukt je nog heel diplomatiek uit! Als een bedrijf op de eigen site niet eens bereid is open kaart te spelen over de eigen identiteit, dan hoef je niet eens meer op de klok te kijken om te weten hoe laat het is.

Offline 1st Affiliate Club

• Affiliate
  • *
« Reactie #19 Gepost op: oktober 06, 2008, 12:39:21 »
Beste Anne,

Je bent niet alleen bezig met een heksenjacht, je maakt jezelf met sommige vragen alleen maar belachelijk. En die opmerking naar Marcus getuigt van zeer weinig respect. Dit topic is ondertussen verandert om het feit of wij oplichters zijn of niet, dus wil ik ook graag op dat soort vragen in gaan. Duidelijk word het bij jou erg persoonlijk en voor iemand die zoveel posts heeft geplaatst in het verleden verlaag je jezelf enorm op dit moment, maar er zijn veel lezers op dit topic, dus zal ik ingaan op je vragen (Ook diegene die er niks mee te maken hebben)

A: Wat maakt het in godsnaam uit met wat voor soort programma mijn website is gemaakt?! Heel knap dat je kan zien dat het met Ezgenerator is gemaakt. De website zit wel goed in mekaar of wees a.u.b. specifieker wat niet goed zou moeten zijn. (Deze vraag is een duidelijke zaak van mierenneukerij)

B en C:  De voorwaarden zijn in het Engels omdat dit gedaan is met een blik naar de toekomst. Wij willen uiteindelijk ook de Engelse markt betreden en Nederland is een perfect test land. Misschien heb je gelijk dat het makkelijker is voor een Nederlander om het in het Nederlands te lezen, maar laten wij wel wezen,, wie spreekt geen Engels in Nederland en ben ik dan een oplichter omdat het in het Engels staat? Wees blij dat het in het Engels staat want ik had het ook in het Spaans kunnen neerzetten en dat brengt mij gelijk bij de volgende kwestie, JA,, ik woon in Spanje en heb geen banden met Nederland. Volgens de Europese unie mag ik op deze manier overal zaken doen in Europa. Om die reden moet ik vermelden dat geschillen via de Spaanse wetgeving wordt behandeld.

D: Wij hebben niks maar dan ook niks met netwerk marketing te maken en Google adsense staat al een hele tijd op deze website. Prospects komen eerst op de website van de affiliate terecht en zullen die helemaal lezen. Als ze geïnteresseerd zijn in het concept komen ze op onze hoofdpagina en als zij die helemaal hebben gelezen en nog geen interesse of vertrouwen hebben in het concept, dan komen ze helemaal onderaan terecht bij Google adsense waar ik dan alsnog wat mee kan verdienen. Ben ik dan een oplichter? (Deze vraag is een duidelijke zaak van mierenneukerij)

E: QualityUnit is het bedrijf wat de affiliate software heeft geïntegreerd met de website.

F: Ga ik niet eens op in! Kijk zelf maar of dit de moeite waard is om op te antwoorden.

G: Is dus niet verplicht, ik lach me rot. Ik verkoop niks!!!!!

H: De vraag is mij onduidelijk, maar ik durf te wedden dat ik wederom kan zeggen dat ik geen oplichter ben.

I: Ook deze opmerking is te stom voor woorden! Kijk zelf maar.

J: Omdat mijn domein naam anoniem is ben ik een crimineel!? Het moet niet nog gekker worden! Ik heb een hele hoop bezoekers en deze hebben allemaal een hoop vragen omdat het niet de makkelijkste materie is. Wij proberen dit op ons tempo met email verkeer te beantwoorden. Als iedereen dan op elk gewenst tijdstip mij maar opbelt word niemand daar vrolijker van. Ook het feit dat ik gespamd kan worden wil ik ook niet, vandaar! En er zijn zoveel bekende websites waar deze info ook anoniem word gehouden en dat zijn ook geen criminelen.  Maar op deze website maak ik een uitzondering en jullie krijgen deze informatie van mij:

Eric de Groot

Juan de saridakis puerta 311,

Palma de mallorca,

Islas Baleares,

Spanje

0034677060201

K: Deze komt op jouw naam tenzij je dit niet wilt.

L: Lees eerst de veelgestelde vragen en de voorwaarden. Meld je dan aan bij ipower en wij betalen deze gegarandeerd uit.

M: Krijg je niet want ik vind je niet lief en ik geloof ook niet echt dat je ze wil hebben omdat je mee wil doen ofwel.

Het systeem en de website draait nu bijna een jaar. In deze tijd heb ik iedereen netjes (misschien niet altijd op tijd) uitbetaald en blijf dit ook gewoon doen. Het word pas oplichting als ik niemand uitbetaal en daarom zorg ik ervoor dat je dat soort berichten ook niet op het Internet zal vinden.

5KG

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: oktober 06, 2008, 13:09:13 »
Eric,

Even voor de goede orde, de opmerking naar Marcus toe staat niet voor niets in het klein, tevens weten wij hier wel ondertussen wat wel en niet tegen elkaar kunnen schrijven, dit is iets wat prima door de beugel kan.

Verder is dit geen heksenjacht, ik haal niemand naar beneden, jouw niet, mijzelf al helemaal niet.

Verder heb ik nergens geroepen dat je een oplichter zou zijn, jij haalt op de een of andere manier dat woord er steeds weer bij. Waarom nou?

De verdere reden waarom ik die punten geschreven heb is alleen om te laten zien aan je waarom men denkt dat het misschien niet helemaal zuiver is, als je bijvoorbeeld een hoop informatie had neergezet welke je nu nav mijn reactie al op je site had gezet of in een topic hier, dan was er al een stuk meer duidelijk geweest.

Je hoeft ook niet te schrijven met hoofdletters JA ik woon in Spanje, ik schreef ook; 'ik neem aan', niet 'ik weet dat'. Jij bent niet de enige op dit forum die in het buitenland woont Spanje/Italie/Belgie/Engeland/Ierland zijn plekken waar mensen wonen die hier hun verhaal schrijven.

Punt G ging er over als je in Nederland zou wonen, ja dit punt is dan wel verplicht.

Het punt anonieme domein registratie was ook een vraag, wederom staat er nergens (niet door mij) geschreven dat je daarom dan maar een oplichter bent. Een aantal van mijn domein namen zijn ook anoniem, deel omdat je vroeger en bij een aantal nog, een Nederlands adres moe(s)t hebben om een .nl naam te mogen vastleggen.

Eric, ik denk dat je je iets minder aangevallen moet voelen om wat ik geschreven heb.
Ik haal wel eens meer een hele site of tekst overhoop met allemaal vragen en of opmerkingen; juist op die manier kan je er snel genoeg achter komen of er geldige redenen zijn voor iets of niet. Ook kan de andere partij kijken of nadenken om het eea eens aan te passen op bijvoorbeeld de site of een openingspost ergens. Jij denkt dat ik je heb aangevallen en je verweerd je op een manier welke niet positief is. Je schrijft steeds dat je geen oplichter bent (prima, ik geloof je) maar moet je dat er steeds bijhalen? Ik schreef het nergens. Ook hoef je niet dingen te benadrukken met CAPS, ik lees je tekst echt wel, net als alle anderen die gewoon wat antwoorden wilden hebben.

Begrijpelijk dat je na een jaar (en een jaar waarin je waarschijnlijk veel aanvallen hebt gehad) het wel eens een keer 'zat' bent, aan de andere kant kan je men nu gerust naar dit topic verwijzen waarin men oa mijn vragen kan lezen en je antwoorden erop.

Eric, maak je niet al te druk, als je een oplichter/spammer was, denk je dat dit topic dan überhaupt nog zou bestaan? Verder complimenten voor het beantwoorden van een, groot deel, van de vragen.

Zo erg was dat toch niet?  ;)

Offline Catharina

• Full Affiliate
    • Internet-Geld-Verdienen
« Reactie #21 Gepost op: oktober 06, 2008, 13:15:26 »
Ik had hier even een apart topic aangemaakt omdat ik deze discussie eigenlijk niet vind passen in een voorstel rondje.

http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,5735.0.html

Maar wat Eric doet is volgens mij precies hetzelfde als hier beschreven wordt:

http://web.thinkingpal.com/site-reviews/affiliatejunktion-scam/

Slim van hem, beetje minder van de affiliates.
Mijn weblog: http://www.kletskous.com
Informatie voor beginners: http://www.internet-geld-verdienen.nl

Offline 7IP

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero
    • 7IP Media
« Reactie #22 Gepost op: oktober 06, 2008, 13:36:58 »
Citaat van: Anne op oktober 06, 2008, 13:09:13
Even voor de goede orde, de opmerking naar Marcus toe staat niet voor niets in het klein, tevens weten wij hier wel ondertussen wat wel en niet tegen elkaar kunnen schrijven, dit is iets wat prima door de beugel kan.

Helemaal mee eens....  ;)

Marcus / 7IP
Twitter : http://twitter.com/7ip

Offline prijk

• Full Affiliate
« Reactie #23 Gepost op: oktober 06, 2008, 14:38:53 »
Citaat van: 1st Affiliate Club op oktober 06, 2008, 12:39:21
B en C:  De voorwaarden zijn in het Engels omdat dit gedaan is met een blik naar de toekomst. Wij willen uiteindelijk ook de Engelse markt betreden en Nederland is een perfect test land. Misschien heb je gelijk dat het makkelijker is voor een Nederlander om het in het Nederlands te lezen, maar laten wij wel wezen,, wie spreekt geen Engels in Nederland en ben ik dan een oplichter omdat het in het Engels staat? Wees blij dat het in het Engels staat want ik had het ook in het Spaans kunnen neerzetten en dat brengt mij gelijk bij de volgende kwestie, JA,, ik woon in Spanje en heb geen banden met Nederland. Volgens de Europese unie mag ik op deze manier overal zaken doen in Europa. Om die reden moet ik vermelden dat geschillen via de Spaanse wetgeving wordt behandeld.

Als je je op de NL markt richt en je bezoekers in het Nederlands aanspreekt, moet je je voorwaarden ook in het Nederlands hebben. Dat is gewoon transparant zakendoen. Dat elke Nederlander Engels zou spreken dan wel kunnen lezen, is -- in goed Nederlands -- bullshit, zeker als het om zoiets juridisch als Algemene Voorwaarden gaat.
Met zulke ondoorzichtige dingen krijg je gewoon de schijn tegen je, terwijl dat heel gemakkelijk te vermijden is. Een goede vertaler klaart zo'n klusje binnen een paar uur. Maar goed, ik heb zo'n vermoeden dat jij geheel niet vanuit de mogelijke belangen van de klant denkt maar uitsluitend vanuit je eigen portemonnee.

« Laatst bewerkt op: oktober 06, 2008, 14:44:03 door prijk »

Offline Aart Wallet

• Administrator
  • Affiliate Master
    • No Search
« Reactie #24 Gepost op: oktober 07, 2008, 09:29:52 »
Zoals Catharina aangeeft gaat de discussie hier verder:

http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,5735.0.html
Affiliatedag 27 mei 2010: www.affiliatedag.nl
Affiliateforum: www.affiliateforum.nl