Voor het aanmelden van nieuwe leden krijg je vervolgens tussen € 1,-- en € 3,--.
In een ander topic, waar iemand zich voorstelt vindt discussie plaats over de 1st Affiliate Club.
Ik heb trouwens niks tegen die 1st aff club..
1st Affiliate Club is leider in het verlenen van internet en affiliate marketing diensten wereldwijd.
Veel van onze affiliates verdienen 12,000 € per maand
of is dit iets wat affiliate marketing een slechte naam bezorgt?
In 30 dagen tijd zal je met onze 1-op-1 support, 100 € tot 500 € per dag verdienen.
CitaatIn 30 dagen tijd zal je met onze 1-op-1 support, 100 € tot 500 € per dag verdienen.Alleen al om zo'n zin vind ik dat de hele website van 1st Affiliate Club gebanned moet worden van het internet. Dit is wat affiliate marketing een slechte naam geeft!
Veel van onze affiliates verdienen 6000 € per maand en dat slechts met een paar uurtjes werk per week.
Ik dacht een jaar geleden precies als jou. Heb hard gewerkt en weinig verdient.
En heb het gezien met eigen ogen, dat medestudenten die totaal geen kennis hadden van affiliatemarketing hadden, vanuit het niets binnen 1 maand volledig zelfstandig zijn geworden en al hun inkomsten zijn gaan generen via internet. En dan niet 100-500 euro, maar het 10 voudige ervan.