Ik had een vraag gesteld aan http://www.kaspersky.com of een programma als dit doorgaat als virus:hieronder het antwoord:"Dat is in het geval van dit programma wenselijk gedrag en niet iets kwaadaardigs. Als het programma willekeurige cookies zou verwijderen, zou het iets anders zijn. Of het programma iets is wat u op uw pc wil hebben, zal u zelf moeten beslissen.Bedankt voor de melding."
Dat trouwens niet alleen in dit geval, maar ook bij andere gevallen vind ik het een taak van een netwerk om te controleren of de adverteerder geen leugens 'leugentjes om bestwil' verkoopt.
Waarom mijn internet aankoop via SamenVoordeel.com doen?Doordat er via één centraal punt aankopen worden gedaan krijgen we hiervoor vergoedingen van de aangesloten webwinkels . De vergoedingen worden dagelijks verdeeld onder de leden in de vorm van prijzen. Het kost een lid van SamenVoordeel.com niets, maar je maakt wel kans op prijzen! Waarom krijg ik niet direct korting op mijn aankoop?Voor iedere aankoop die wordt gedaan via SamenVoordeel.com krijgen we een kleine vergoeding. Meestal is deze vergoeding niet hoger dan enkele centen per aankoop. Het is administratief onmogelijk om de vergoeding direct in mindering te brengen op het aankoopbedrag. Om die reden is er voor gekozen om de vergoedingen bij elkaar op te tellen, en als dit bedrag hoger is dan € 10,- dit te verdelen onder de actieve leden.
Dat is in het geval van dit programma wenselijk gedrag en niet iets kwaadaardigs.
Belachelijk dat de benaming Virus afhankelijk wordt gemaakt van het waardeoordeel dat eraan gehangen wordt; dat zou echt niet zo moeten zijn.Ik kan wel hele andere ideeen over wenselijk erop nahouden dan zij.Ik vraag me af of ze het bedrijf wel goed onderzocht hebben voordat dit " wenselijk " getikt werd.
CitaatDat is in het geval van dit programma wenselijk gedrag en niet iets kwaadaardigs.Niels, je gaat volledig voorbij aan het punt dat goeie doelen gedoe uitermate trendy en populair is
Heb wel eens in een ondeugend moment gedacht, dat de virussen door de bestrijders worden gemaakt, want sedert hun oprichting rijzen de virussen de pan uit, maar zonder bestrijders kunnen we al niet meer.
Denk dat er maar 1 goeie oplossing is : Anne heeft het licht toch net uitgevonden... , misschien kan ie voor elk van ons een toolbar regelen voor ons eigen goede doel. Proost!
eh.. als iemand die oude vrouwtjes berooft?
Ik maak voor iedereen een toolbar maar ik bouw er wel in dat ik 1% ontvang van alle commissie van jullie... Noem het maar arbeidsloon