geen spyware en geen virussen!
En wat helemaal erg is, is dat als je naar die percentages kijkt, het donatiepercentage kleiner is dan het percentage dat eengoedezaak.nl zelf krijgt...Edit: dat staat ook gewoon op de site zelf: Verdeling van de middelenEenGoedeZaak.nl heeft op het gebied van fondsenwerving een vast verdeelbeleid. 75% van de omzet van de handel via onze website en het programma gaat altijd in zijn geheel naar liefdadigheidsinstellingen. De resterende 25% van de omzet wordt gebruikt voor het bedrijf EenGoedeZaak.nl, voor de verdere ontwikkeling en marketing van de website en onze diensten, salarissen van medewerkers, etc.
Heel slecht en kortzichtig dat een partij als Tradedoubler hier aan meewerkt.
Ik zie dat toch anders. Vind namelijk dat het een ieder vrij staat om een bepaald aanbod te doen.
Ik denk dat adverteerders hier het meest benadeeld worden, want zoals Japsen zei, directe clicks via een affiliatelink gaan goed (dus geen broodroof voor affiliates), maar type-in traffic en kliks via google worden gehijacked.
Ligt een beetje aan de markt waarin je zit maar bij mij wordt minder dan de helft in de sessie gesloten.
Bij twijfel wordt op Europees of lokaal niveau gestopt met de samenwerking.