Anderzijds wil ik een citaat ( vrij vertaald in eigen bewoording en gebaseerd op geheugen anders moet ik de video weer afdraaien ) van Paul uit diens eerste roemruchte video herhalen omtrent affiliates : "verwacht niet, in het algemeen en van mij nu dat ik de echte tips rond niches en dergelijke uit de doeken zal gaan doen, zo werkt het niet in affiliateland", ondanks de vrijheid om de vraag te mogen stellen
Er zijn geen geheimen of verborgen diamanten.
Voor onze website is dat echter onmogelijk ... dat zet je aan het denken.
Er wordt gesold met de belangen van ons als affiliates; degenen met de meeste kennis en macht regelen hun eigen zaakjes...Is de grote shake-out al begonnen?Is er nog sprake van een eerlijke kans voor nieuwe affiliates?Of resten voor hen nog slechts de kruimels?
Affiliate Maffia...
@Anne: vandaar dat ik ook in de zin erna schrijf "Dan denk ik: zou dat niet komen vanwege andere belangen van de netwerken."En verder denk ik dat je vooral niet moet gaan zitten kniezen, maar voorwaarts ten strijde :-)
Is er nog sprake van een eerlijke kans voor nieuwe affiliates?Of resten voor hen nog slechts de kruimels?
Citaat van: Rechtsklikkie op oktober 21, 2008, 21:09:24 Er zijn geen geheimen of verborgen diamanten. Denk dat je goed fout zit, de verborgen diamanten worden steeds opnieuw (uit)gevonden en daarna gekopieerd, tevens 'geheimen' zijn er genoeg, ook bij de netwerken of tussen adverteerder en netwerk en of netwerk en affiliate etc.
@Rechtsklikkie: ik citeerde vanuit een video van Paul en die weet zo langzamerhand waar Abraham de mostert vandaan haalt, althans, als affiliate. Heeft niets met mijn blauwe achtergrond te maken, aangezien ik wel al lange tijd websites smurf voornamelijk met financiering door Google en pas sedert een jaar of 2 in "geringe" mate met aff.netwerken en stel ik mij dus bescheiden op, zoals een goede smurf betaamt.
dat er totaal geen angst voor competitie of benadeling/bevoordeling nodig is.
Mafia schrijf je toch zo : Maƒia ? En de club die erachter steekt meen ik, maar mijn Italiaans is niet zo best, .. toch "Cosa Nostra".. in goed Nederlands "onze zaak......." of haal ik nu 2 topics door elkaar