affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5573) campagnes rss
  • 2 Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • webgains
  • Tradedoubler
  • adquick
  • daisycon
  • iffiliate
  • netaffiliation
  • NonstopConsulting
  • Matomy
  • zanox
  • conversive
  • a4y
  • m4n
  • affili.net
  • Affilidirect
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • medewerkers affiliate netwerken
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 2 [3] 4   Omlaag

Auteur Topic: medewerkers affiliate netwerken  (gelezen 5412 keer)

Offline Rechtsklikkie

• Affiliate **
  • **
  • Geslacht: Man
    • Fersell.com
Re: medewerkers affiliate netwerken
« Reactie #30 Gepost op: oktober 21, 2008, 21:09:24 »
Waar ligt dat affiliateland. Mischien in de buurt van smurfenland ofzo?

Maar in het affiliateland waar ik actief wonen affiliates die niet vrezen voor competitie. Er zijn geen geheimen of verborgen diamanten. Alles wat mogelijk is op het gebied van affiliatemarketing, inclusief echte tips rond niches en dergelijke liggen voor het oprapen.

Je moet alleen een stukje verder kijken dan de bloementuin van smurfin?  ;D

Citaat van: ouwesmurf op oktober 21, 2008, 20:50:59

Anderzijds wil ik een citaat ( vrij vertaald in eigen bewoording en gebaseerd op geheugen anders moet ik de video weer afdraaien ) van Paul uit diens eerste roemruchte video herhalen omtrent affiliates : "verwacht niet, in het algemeen en van mij nu dat ik de echte tips rond niches en dergelijke uit de doeken zal gaan doen, zo werkt het niet in affiliateland", ondanks de vrijheid om de vraag te mogen stellen  ;D

« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2008, 21:14:27 door Rechtsklikkie »
Ferdi G

Website & Internet Marketing Tools, Informatie & Cursussen.
http://www.fersell.com

5KG

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: oktober 21, 2008, 21:23:28 »
Citaat van: Rechtsklikkie op oktober 21, 2008, 21:09:24
Er zijn geen geheimen of verborgen diamanten.

Denk dat je goed fout zit, de verborgen diamanten worden steeds opnieuw (uit)gevonden en daarna gekopieerd, tevens 'geheimen' zijn er genoeg, ook bij de netwerken of tussen adverteerder en netwerk en of netwerk en affiliate etc.

Offline Jorg

• Affiliate Hero ****
« Reactie #32 Gepost op: oktober 21, 2008, 21:51:12 »
Er zou veel meer gedaan kunnen worden aan tips, suggesties, nieuws en ondersteuning. Het is wel duidelijk dat er meer belangen meespelen, anders zouden de netwerken wel anders met ons omgaan. Zie sommigen die met heel simpele linksite een CPC campagne kunnen beginnen, maar voor ons is dat onmogelijk. Terwijl er gewoon sites zijn die liever CPC acties, natuurlijk tegen redelijk tarief, opnemen. Voor onze website is dat echter onmogelijk ... dat zet je aan het denken.

Offline Paul Schoenmakers

• Affiliate Master *****
    • LeadMedia BV
« Reactie #33 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:06:42 »
Citaat van: Jorg op oktober 21, 2008, 21:51:12
Voor onze website is dat echter onmogelijk ... dat zet je aan het denken.

Je mag bij geen enkel netwerk een CPC campagne opzetten begrijp ik hieruit?
Bedrijf: LeadMedia BV
Linkedin: Paul Schoenmakers

Offline xipe

• Affiliate Master *****
« Reactie #34 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:13:16 »
Beste affiliate collega's,

Ik word niet erg vrolijk van dit topic...
Hoe langer ik nu in dit wereldje zit, des te meer krijg ik het idee dat het geen Affiliate Marketing meer is, maar Affiliate Maffia...
 :(

Er wordt gesold met de belangen van ons als affiliates; degenen met de meeste kennis en macht regelen hun eigen zaakjes...

Is de grote shake-out al begonnen?
Is er nog sprake van een eerlijke kans voor nieuwe affiliates?
Of resten voor hen nog slechts de kruimels?

Offline Jorg

• Affiliate Hero ****
« Reactie #35 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:17:50 »
Denk dat we het ondertussen tientallen keren hebben gevraagd. Zien de meest idiote website met een CPC campagne beginnen, maar voor ons kan dat niet. Dan denk ik: zou dat niet komen vanwege andere belangen van de netwerken. Ook al hebben we vele affiliatelinks, dat zijn er veel meer bij die netwerken. Ondertussen sluiten we directe CPC afspraken met websites, maar het is toch vreemd dat het niet bij netwerk kan.

5KG

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:28:28 »
Citaat van: Jorg op oktober 21, 2008, 21:51:12
Voor onze website is dat echter onmogelijk ... dat zet je aan het denken.

Helemaal niemand? Dat lijkt mij onmogelijk (niets ten nadele bedoeld tegen je Jorg).
Ik weet zo 2 netwerken die iedereen zonder moeite opnemen op die basis, of ze hebben 'toevallig' iets wat hetzelfde is en waardoor het dan niet kan.. Iets met belangen enzo he...

Citaat van: xipe op oktober 21, 2008, 22:13:16

Er wordt gesold met de belangen van ons als affiliates; degenen met de meeste kennis en macht regelen hun eigen zaakjes...

Is de grote shake-out al begonnen?

Shake out? Welke?
Alle affiliates, oud en nieuw hebben een kans, het is geen kartel..
(Hoewel die 30% provisie dat wel lijkt te zijn.. Ga ik nu eens informeren of dat daar onder valt of niet.. Kom daar nog op terug..)

Kennis en macht, is dat een wezenlijk verschil met de offline wereld?
Met geld maak je geld, met macht maak je meer macht en combineer deze twee dan heb je de huidige economie en geloof mij, die met macht en geld, die verdienen alleen maar aan deze crisis.

Niemand gaat een ander zijn of haar zaken regelen, je mag mij (of wie dan ook) inhuren voor een riant bedrag, dan zal je geholpen worden op individueel niveau, anders worden er zaken besproken die de 'algemene' groep aangaan.

Heb ooit eens een bewijs op internet gezet met inkomsten, je moet eens weten wat voor gezeik er over kwam, je moet een weten wat je te horen krijgt als je zegt wat je weet over bepaalde zaken.
En ja, ik leef ervan, ga dat niet opgeven, voor niemand of niets niet.

Dan ben ik trouwens nog normaal, er zijn er ook die over 'lijken' gaan. Plus dat sites als uberaffiliate ed niet echt een geweldig voorbeeld is/zijn (zoals een aantal Nederlande blogs dat ook niet zijn) voor de AF wereld. Je lees een hoop lucht en stelt bar weinig voor. 'Ik weet het wel' 'Ik geef je tipt'. Lees; ik verdien geld aan je de ene of de andere manier.

Citaat van: xipe op oktober 21, 2008, 22:13:16
Affiliate Maffia...
Maffia schrijf je als Mafia. 1x F.

En je kan je inschrijven voor de club, ik mail je zo wel even erover.
Voor slechts 15% van je omzet gooien we je site niet plat  ;)   8)

Verder eens met ouwesmurf...
« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2008, 22:34:24 door Anne »

Offline Jorg

• Affiliate Hero ****
« Reactie #37 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:34:36 »
@Anne: vandaar dat ik ook in de zin erna schrijf "Dan denk ik: zou dat niet komen vanwege andere belangen van de netwerken."

En verder denk ik dat je vooral niet moet gaan zitten kniezen, maar voorwaarts ten strijde :-)

5KG

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:41:22 »
Citaat van: Jorg op oktober 21, 2008, 22:34:36
@Anne: vandaar dat ik ook in de zin erna schrijf "Dan denk ik: zou dat niet komen vanwege andere belangen van de netwerken."

En verder denk ik dat je vooral niet moet gaan zitten kniezen, maar voorwaarts ten strijde :-)

Ik tikte het bericht en toen ik op enter had gedrukt, stond je bericht er al.
En ik ga mijn berichten niet helemaal aanpassen  ;)

Ik knies (kniez?) niet, ga mijn gang wel, is alleen wel jammer het eea that's it.

Offline xipe

• Affiliate Master *****
« Reactie #39 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:45:28 »
@Anne: ben benieuwd naar jouw mail.
En jouw posting bevestigt slechts het beeld wat ik al schetste.
 8)

Offline ouwesmurf

• Affiliate Master *****
« Reactie #40 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:46:43 »
Mafia schrijf je toch zo : Maƒia ? En de club die erachter steekt meen ik, maar mijn Italiaans is niet zo best, .. toch "Cosa Nostra".. in goed Nederlands "onze zaak......." of haal ik nu 2 topics door elkaar  ;D

@Rechtsklikkie:  ik citeerde vanuit een video van Paul en die weet zo langzamerhand waar Abraham de mostert vandaan haalt, althans, als affiliate. Heeft niets met mijn blauwe achtergrond te maken, aangezien ik wel al lange tijd websites smurf voornamelijk met financiering door Google en pas sedert een jaar of 2 in "geringe" mate met aff.netwerken en stel ik mij dus bescheiden op, zoals een goede smurf betaamt.

@xipe:
Citaat
analoog aan de woorden van Anne, kies 1 van beide zinnen en voer die uit.
Doe je 2 met succes, zal vanzelf iedereen je links laten liggen, zal welke tip dan ook niet helpen....
Doe je 1 met succes, volgt vanzelf de auto-kreet "follow the leader" en alles wat aan je kan verdienen, komt langs, en verdien je nog meer.
Niets nieuws, is de harde werkelijkheid. Yemig, m'n emoticon is gekaapt ! :D

Offline Rechtsklikkie

• Affiliate **
  • **
    • Fersell.com
« Reactie #41 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:50:34 »
Dat is toch het zelfde, marketiers komen ergens achter, proberen het geheim te houden. Enkele dagen later komt een andere affiliate marketier langs en presenteert het aan het publiek.

Vroeg of laat wordt het toch bekend gemaakt.

Maar wat ik voornamelijk probeer duidelijk te maken is dat er voldoende mogelijkheden zijn voor iedere affiliate om volledig inkomsten te generen via het internet, en dat er totaal geen angst voor competitie of benadeling/bevoordeling nodig is.

Citaat van: Anne op oktober 21, 2008, 21:23:28
Citaat van: Rechtsklikkie op oktober 21, 2008, 21:09:24
Er zijn geen geheimen of verborgen diamanten.

Denk dat je goed fout zit, de verborgen diamanten worden steeds opnieuw (uit)gevonden en daarna gekopieerd, tevens 'geheimen' zijn er genoeg, ook bij de netwerken of tussen adverteerder en netwerk en of netwerk en affiliate etc.

Ferdi G

Offline Rechtsklikkie

• Affiliate **
  • **
    • Fersell.com
« Reactie #42 Gepost op: oktober 21, 2008, 22:52:34 »
Citaat van: ouwesmurf op oktober 21, 2008, 22:46:43

@Rechtsklikkie:  ik citeerde vanuit een video van Paul en die weet zo langzamerhand waar Abraham de mostert vandaan haalt, althans, als affiliate. Heeft niets met mijn blauwe achtergrond te maken, aangezien ik wel al lange tijd websites smurf voornamelijk met financiering door Google en pas sedert een jaar of 2 in "geringe" mate met aff.netwerken en stel ik mij dus bescheiden op, zoals een goede smurf betaamt.

Ok ouwesmurf ;D
« Laatst bewerkt op: oktober 21, 2008, 22:54:47 door Rechtsklikkie »
Ferdi G

5KG

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: oktober 21, 2008, 23:00:50 »
Citaat van: Rechtsklikkie op oktober 21, 2008, 22:50:34
dat er totaal geen angst voor competitie of benadeling/bevoordeling nodig is.

Mag ik vragen hoe lang jij al in deze AF wereld rond loopt?

En angst is een groot woord maar dan kom ik weer terug op het geld en macht, ik/jij/de buurman kan nog zn geweldig idee hebben als het morgen dan op straat ligt of 'ontdekt' zou worden door mij/jou/de buurman en deze heeft meer geld/macht, dan kan je er gif op innemen dat hoe creatief jij ook bent, je het aflegt tegen over de ander.

Citaat van: ouwesmurf op oktober 21, 2008, 22:46:43
Mafia schrijf je toch zo : Maƒia ? En de club die erachter steekt meen ik, maar mijn Italiaans is niet zo best, .. toch "Cosa Nostra".. in goed Nederlands "onze zaak......." of haal ik nu 2 topics door elkaar  ;D

ouwesmurf, u heeft het visite kaartje gekregen maak ik uit deze zin op?
'onze zaak' is een heel verschil met 'een goede zaak' als ik u daarop mag wijzen.
Wij steunen maar 1 doel, wij zelf  ;)

@xipe;
Niet op mijn (en dus 1 mening) afgaan, dat ik veel praat/schrijf hoeft niet te betekenen dat het dan maar klopt of dat dit echt het algemene beeld is.

Offline Rechtsklikkie

• Affiliate **
  • **
    • Fersell.com
« Reactie #44 Gepost op: oktober 22, 2008, 08:40:16 »
Tuurlijk Anne, dat mag.

Maar je kan het ook opzoeken hier op het forum? Maar goed omdat je het persoonlijk vraagt zal ik het nog maar een keer vertellen: 2 jaar.

Maar jou vraag is dan ook meteen de reden waarom jij bang bent het tegen een ander af te leggen en ik niet. Ik heb dingen gezien die jij nog niet hebt gezien. En wat ik heb gezien is geen geheim. Het is bereikbaar voor iedereen. Je moet alleen weten waar. Maar helaas zijn het die plekken waar aantal leden je hier op het forum voor waarschuwen. Dus dat kan ook een reden zijn.

Zoek en ook gij zult er achter komen dat competitie relatief is.   ;)

Ferdi G

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 2 [3] 4   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • medewerkers affiliate netwerken

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing