Misschien dat Startveld de boel kan splitsen en kan verplaatsen?
CitaatMisschien dat Startveld de boel kan splitsen en kan verplaatsen?Ben ik met je eens, ik begrijp dat Aart z'n roeping heeft gevonden gegeven het aantal verplaatsingen de afgelopen dagen. Denk aan je rug, Aart, beroepskwaal van verhuizers........
@Anne: heb ik nog met een versheid van ca. een jaar de 75 euro op het netvlies van Hypotheeq , zij het verschillend op verschillende netwerken,
Citaat van: ouwesmurf op oktober 24, 2008, 09:52:39 @Anne: heb ik nog met een versheid van ca. een jaar de 75 euro op het netvlies van Hypotheeq , zij het verschillend op verschillende netwerken, Kom niet aan met die grote rotzooi! Daar kan ik mij nog kwaad om maken! Dat was de grootste ripcampagne die ik ooit ben tegengekomen. Online ergens zal je nog moeten kunnen vinden wat daar loos mee was. En daar gaf de adverteerder de schuld aan het netwerk en het netwerk aan de adverteerder. En de affiliate was uiteindelijk de dupe.
Maar wat vind jij een lead waard dan?
Doe je er aan? Weinig, je moet toch wat opnemen.Ik zie het alleen wel aan de stats; meer draaien voor hetzelfde geld..