affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (4624) campagnes rss
  • 1 Nieuwe campagnes
  • 1 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • webgains
  • affili.net
  • iffiliate
  • Tradedoubler
  • conversive
  • Affilidirect
  • zanox-m4n
  • Matomy
  • netaffiliation
  • adquick
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Hypotheeklead-Wat is dat waard?
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Hypotheeklead-Wat is dat waard?  (gelezen 1642 keer)

Offline ouwesmurf

• Affiliate Guru ******
Re: Hypotheeklead-Wat is dat waard?
« Reactie #15 Gepost op: oktober 25, 2008, 15:58:34 »
Was even googelend naar de exacte schrijfwijze van "penny-wise, pound foolish" en stuitte op dit blogitem van 7 november 2005
Citaat
Er wordt nu werk van gemaakt binnen Shell om deze schade te herstellen. Verder geldt voor het Herkströter beleid uit de 90-er jaren Penny Wise, pound foolish. Harde lessen worden het beste geleerd ...

Zou het geen idee zijn om bonussen voor topmanagers - als je dat al wilt - pas na 5 à 10 jaar uit te betalen? Bij gebleken (grote) schade kan je dan achteraf zeggen: "Sorry meneer, u heeft teveel schade aangericht, en u krijgt derhalve niets extra's. Weest blij dat u geen proces aan uw broek krijgt."
bron:http://wesker.web-log.nl/wesker/2005/11/penny_wise_poun.html
Je kan dit zo transponeren naar 25-10-2008, niets gewijzigd, denk daarbij aan de werkwijze van de heer Lippens (Fortis) en collegae, geen kwaad bewust om nog wat geld voor onderweg mee te nemen, denk aan het nederlandse UWV, waar men erkent niet goed te hebben ingeschat hoe de IT uitgevoerd zou moeten worden en ja, jammer, er is nu krap 90 miljoen weg en nederland hult zich in stilzwijgen, IT is immers toch onbegrepen.
In 1 van mijn ca.40 verkoopboeken staat dat de doorsnee verkoopleider niet kan verkopen, en de doorsnee verkoper geen verkoopleider kan zijn. In de politiek wordt bij elke verkiezing geroepen meer blauw op straat, effekt :  er komt geld en wordt besteed aan computers, geld "ins blaue hinein", dus volgende verkiezing wederom : meer blauw.......
Wie hoor je nog over het telecomproject ( telecom + IT) C2000 tussen hulpdiensten ? Klopt, doet het niet goed, geen verbinding, geld als water gekost.

En aldus nemen midden en topkader van verkopende bedrijven beslissingen over IT, laat staan dat ze kennis dragen van combinaties tussen verkoop en IT: internet marketing.
Tuurlijk, er zijn wel een paar goudhaantjes, maar we moeten het meestal met de grijze muizen doen. Dus ja, JeanPaul, ben bang dat hier het keyword "incompetentie" is. ;D

5KG

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: oktober 25, 2008, 21:32:00 »
Citaat van: jeanpaul1979 op oktober 25, 2008, 11:46:00
Misschien is het interessant om te kijken hoe dit in Amerika gedaan word?

Wat mij vooral opvalt van wat ik in Nederland vaak zie is dat lead formulieren helemaal niet goed geoptimaliseerd zijn voor conversie, en dat er veel te veel invul velden zijn.

Hier is een voorbeeld van een lead formulier in Amerika voor mensen die een schuld willen aflossen:

http://www.debtassistanceusa.com/?aid=CD97&subid=44

Kort samengevat, voor 7 ingevulde velden krijg je $19, en het converteerd als een tierelier. Het resultaat is dat zulke lead formulieren dan ook massaal gepromoot worden in Amerika.

Als de Nederlandse financiële partijen gierig willen zijn met uitbetalingen, of misschien zijn ze gewoon niet goed in het genereren van sales uit de leads? Hoe dan ook, ze snijden zichzelf alleen in de vingers. Geen goede uitbetaling betekend geen goede promotie, en uiteindelijk minder omzet voor hun.

Beseffen ze dat niet? Ik weet niet waar het probleem precies ligt, maar als ik naar het plaatje kijk dan denk ik aan of gierigheid of incompetentie.

En dan zullen wij gelijk eens kijken hoe de formulieren eruit zien in België, Duitsland, Engeland, Italië en Bulgarije. Elk land heeft wel iets, je hebt dit soort formulieren welke jij aangeeft ook in Nederland, die lopen inderdaad goed.

Daarbij denk ik dat je 'Schuld sanering' leads niet kan vergelijken met een hypotheek en of lening lead.

Je hebt het hier over hele andere voorwaarden en men maakt met dit soort leads meer kans om geld te verdienen dan een lening. Ik weet waar ik over praat, die leads willen ze hier ook heel graag en willen er graag goed voor betalen. De 'sanering' leads bedoel ik dus daarmee.

Zou wel eens zou prettig zijn om, wat je als voorbeeld gegeven hebt, ook meer in Nederland te zien. Dan mag van mij de vergoeding net zo blijven als het nu is maar dan verwacht ik ook geen afkeur.

Verder is het aan de bank/instelling, om de rest van de gegevens op te halen bij de persoon, ze mogen voor hun geld en de huidige vergoedingen best wat werken...

@ouwesmurf,
Ik hou het op luiheid en gierigheid; het is altijd makkelijk om mensen onder je het werk te laten doen voor een hongerloontje en vervolgens zelf met de prijs er vandoor te gaan.

PS, hoe was het donderdag in Brussel?
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2008, 21:44:25 door Anne »

5KG

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: oktober 28, 2008, 09:33:59 »
Nog een netwerk (of iemand anders) die er eens zijn/haar licht over wil laten gaan?

5KG

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober 30, 2008, 17:18:35 »
Blijkbaar zijn deze niet geïnteresseerd om enig licht op dit onderwerp te schijnen...

Shame on you..

1000x30% over een hogere vergoeding doet jullie ook goed maar ja..

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Hypotheeklead-Wat is dat waard?

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing