CitaatIk hoop niet dat je veel hebt betaald voor je site want als ik dat zo zie had ik dit gratis voor je gemaakt...Op de website van de maker (via de link onderaan) staat:CitaatHet standaard uur tarief is 40 Euro per uur.Dat betekend dat de site niet meer dan zo'n 20 euro gekost kan hebben dus dat valt reuze mee
Ik hoop niet dat je veel hebt betaald voor je site want als ik dat zo zie had ik dit gratis voor je gemaakt...
Het standaard uur tarief is 40 Euro per uur.
Citaat van: Marcel op maart 03, 2006, 19:40:01 CitaatIk hoop niet dat je veel hebt betaald voor je site want als ik dat zo zie had ik dit gratis voor je gemaakt...Op de website van de maker (via de link onderaan) staat:CitaatHet standaard uur tarief is 40 Euro per uur.Dat betekend dat de site niet meer dan zo'n 20 euro gekost kan hebben dus dat valt reuze mee Had ik nog niet eens gezien. En ik hoop van harte dat het niet meer dan 20 euro inc btw was geweest...
Citaat van: Phantor op maart 03, 2006, 19:43:38 Citaat van: Marcel op maart 03, 2006, 19:40:01 CitaatIk hoop niet dat je veel hebt betaald voor je site want als ik dat zo zie had ik dit gratis voor je gemaakt...Op de website van de maker (via de link onderaan) staat:CitaatHet standaard uur tarief is 40 Euro per uur.Dat betekend dat de site niet meer dan zo'n 20 euro gekost kan hebben dus dat valt reuze mee Had ik nog niet eens gezien. En ik hoop van harte dat het niet meer dan 20 euro inc btw was geweest...oei, die komt hard aan! Het heeft me veeel meer gekost, plus maandelijkse hosting en advertentiemodule, plus twee maanden bloed, zweet en tranen. En nu zeggen jullie dat het er dus niet uit ziet..... Elk blokje kost me een uur werk gemiddeld, maar je ziet het er blijkbaar niet aan af. Geeft niet hoor, ik hoop echt dat het nog wat gaat worden. Ik vraag me af of jullie misschien tips hebben hoe de site een beetje gevonden kan worden, want bij de startpagina“s kan ik me niet aanmelden omdat dat concurrentie is. En om een gesponsorde koppeling bij Google te nemen, zal wel heel duur zijn? Als ik niet gevonden wordt heb ik niks aan de affiliates. En zij niet aan mij , hahaBedankt (geloof ik ) voor de eerlijke kritiek, groetjes