Het gaat in dit geval niet om een cashback site, maar om de plugin zelf welke een 'alert geeft' zodra je op een site komt die aangesloten bij de desbetreffende site.
Wat ik veel belangrijker vindt dan al dat cashback gebeuren, hoe zit het met respecteren van bestaande cookies met deze toolbar?Kan zo een toolbar dat overschrijven?
Ik zag dat in ieder geval TradeDoubler, Daisycon en TradeTracker met Splinq samenwerken. Ik heb deze netwerken op de hoogte gebracht van de praktijken van Splinq.Misschien kunnen meer affiliates even de moete nemen om deze netwerken te vertellen dat ze meewerken aan diefstal, en hen verzoeken de samenwerking Splinq te beeindigen.
Nou, ben benieuwd wat de netwerken hier mee gaan doen. Tot zover zie ik hier nog geen reactie van de netwerken zelf, maar daarentegen heeft het forum er ook een dag uitgelegen.
Ik denk dat het wel degelijk zin heeft hier te posten. Misschien dat de netwerken hier geen reactie geven maar ze lezen de discussie zeker. Als je daarentegen geen topic opent en enkel een mailtje naar hen stuurt loop je het risico dat het bij dat ene mailtje blijft en ze het issue niet serieus nemen. Wat mij betreft dus een goede actie van MCT!