Each purchase you make at a Mr. Rebates' store will earn you up to 30% cash-back on every dollar you spend!
En dan is er inderdaad niks op tegen.
Een bedankje aan M4N en Mailorder Solutions is zeker op zijn plaats Ben benieuwd of de toolbar inderdaad nog werkt of niet. Heeft iemand dit al gecheckt?
Maar goed, ik zie dat Marc er is dus die zal nog wel een reactie geven neem ik aan.
Als men 100 tot 120% teruggeeft moet je toch wel met iets heel bijzonders aan komen zetten wil je dat overtreffen.
eh, Catharina,CitaatEach purchase you make at a Mr. Rebates' store will earn you up to 30% cash-back on every dollar you spend!hoeveel pakken jullie op een reis, op een kleedje bij Popken, een Wii bij Wehkamp, ben bang dat ik zelfs Mailorder Solutions moet gaan inruilen voor iets "pakkender", wanneer de situatie zo wordt, dat affiliates geen andere meerwaarde kunnen bedenken dan geld terugbetalen, ben je toch echt bezig je markt te verpieteren.Prijs vergelijken, prima, met alle respect voor die collega's maar bij gpt gaan mijn wenkbrouwen soms ook iets omhoog, niet te ver want dan wordt het bodybuilding en dat past niet bij de leeftijd, maar ook de nederlandse geldterugbetalers zijn in mijn optiek marktbedervers. Vind dat onze overheid al genoeg aan nivelleren doet. Dan kan ik mij niet vinden in :CitaatEn dan is er inderdaad niks op tegen.
Citaat van: ouwesmurf op december 16, 2008, 17:06:58 eh, Catharina,CitaatEach purchase you make at a Mr. Rebates' store will earn you up to 30% cash-back on every dollar you spend!hoeveel pakken jullie op een reis, op een kleedje bij Popken, een Wii bij Wehkamp, ben bang dat ik zelfs Mailorder Solutions moet gaan inruilen voor iets "pakkender", wanneer de situatie zo wordt, dat affiliates geen andere meerwaarde kunnen bedenken dan geld terugbetalen, ben je toch echt bezig je markt te verpieteren.Prijs vergelijken, prima, met alle respect voor die collega's maar bij gpt gaan mijn wenkbrouwen soms ook iets omhoog, niet te ver want dan wordt het bodybuilding en dat past niet bij de leeftijd, maar ook de nederlandse geldterugbetalers zijn in mijn optiek marktbedervers. Vind dat onze overheid al genoeg aan nivelleren doet. Dan kan ik mij niet vinden in :CitaatEn dan is er inderdaad niks op tegen. Het gaat mij erom dat er niet wordt gejat. Constructies waarbij affiliates geld terug geven aan klanten of aan goede doelen, zijn ieders vrije keus en het kan ook best sympathiek zijn. Dat dit het voor andere affiliates lastiger maakt klopt, maar zolang het niet illegaal is, moet je ermee leren om te gaan denk ik. Er zit niet veel anders op.
maar zolang het niet illegaal is, moet je ermee leren om te gaan denk ik. Er zit niet veel anders op.
Citaat van: Catharina op december 16, 2008, 23:13:05 maar zolang het niet illegaal is, moet je ermee leren om te gaan denk ik. Er zit niet veel anders op. Waar staan de voorwaarden dan waarin staat dat er in AM land iets legaal of illegaal is?Zodra iemand deze heeft zou ik ze wel eens in willen zien en het zou me niets verbazen dat we allemaal wel eens iets illegaals hebben gedaan. Een soort AM etiquette zou hier meer op z'n plaats zijn.