Dit is natuurlijk een soort van oplichting maar het is uit te leggen...
Allemaal leuk en aardig; maar ik kaart iets anders aan; Als je pretendeert een ticket voor x euro te verkopen; laat klanten dan in ieder geval dit ticket ook vinden.
Ik begrijp het geheel aan input; maar ik vind het onzin dit te rechtvaardigen onder 'prima marketing'. Als ik namelijk morgen op mijn website ga verkondigen dat de eerste 20 mensen die een mail sturen voor 10 euro naar Sydney kunnen vliegen; vervolgens iedereen daarna bedank voor het enthousiasme...dan kost het mij wel meer dan die eenmalige buzz...
Ik vind in dit kader de zgn. Werelddeal Weken van KLM achterlijk; want ik zie een mooi ticket in een lijstje...met een zeer prettige prijs; en kom na ruim 30 minuten zoeken dit ticket niet tegen. Hoezo werelddeal dan? Dus....iemand die niet meer in de prachtige call to actions van KLM trapt...dat kan ze een klant voor het leven kosten...en ik ben niet de enige...
Het feit dat jij reizen wel terug kunt vinden verandert de zaak aanzienlijk. Ik heb juist diverse verre bestemmingen (die ook op het lijstje staan) geprobeerd; geen geluk; geen tickets voor die bedragen? Wellicht heb ik alleen maar zo'n ticket als ik 4 dagen met vakantie ga naar Bali, ipv 3 weken....want als ik een normale check doe op de site; kom ik op geen enkele manier dat soort prijzen tegen ...
Maargoed; je punt is wel helder; maar omdat ik toevallig geen tickets voor die bedragen kan vinden, vind ik het misleidend...en mogelijk anderen met mij?