Bij Webgains stellen we 'performance alerts' in per programma. [...] Dit betekent dat de campaign manager van het programma een email krijgt zodra de trackingscode langer als 1 dag niet is aangeroepen. [...] alerts instellen zoals 'Number of Transactions is less than the average over the last 2 days' etc etc.
Webgains is het eerste Affiliate Netwerk dat dit soort geavanceerde tracking-technologie levert."
Lijken me dingen die ieder netwerk zou kunnen en moeten doen. Qua uitvoering ook helemaal niet moeilijk.
Lijken me dingen die ieder netwerk zou kunnen en moeten doen. Qua uitvoering ook helemaal niet moeilijk. CitaatIk neem aan dat alle netwerken dit ook doen
Ik neem aan dat alle netwerken dit ook doen
Ik nem aan dat alle netwerken dit ook doen, wij in elk geval wel. Het probleem is echter niet de issues te traceren maar het snel verholpen te krijgen, of juist om partiele tracking issues op te lossen, sommige delen van de site van de adverteerder werken niet en sommige wel.
En als laatste, laatst hadden jullie het over fingerprint tracking en ik heb onze techneuten in de UK eens om feedback gevraagd: "fingerprint tracking is an elaborate iptracking method. There are accuracy issues with it. We no longer do ip tracking for as it's accuracy has been called into question. The idea of all the networks working together on tracking is a nice one but unlikely to happen, especially in the UK. If you want to talk about something, you could always mention our cookieless tracking "
Cookieless tracking is trouwens geen ip of fingerprint tracking. Webgains is daar vanaf gestapt. Citaat van: Webgains | Mariska op maart 25, 2009, 12:56:30 En als laatste, laatst hadden jullie het over fingerprint tracking en ik heb onze techneuten in de UK eens om feedback gevraagd: "fingerprint tracking is an elaborate iptracking method. There are accuracy issues with it. We no longer do ip tracking for as it's accuracy has been called into question. The idea of all the networks working together on tracking is a nice one but unlikely to happen, especially in the UK. If you want to talk about something, you could always mention our cookieless tracking "