nadat ik had uitgerekend wat die 1.5% me per jaar kostte...
indien je, als voorbeeld, met 100 euro binnen een maand 1 euro 50 cent kunt verdienen: Dus 100 investeren en er 101,50 uithalen is het rendabel.
(nog even los van de afkoop van het risico).
PS Niels II, stuur me even een email of kom even langs om te bespreken hoe je het zou willen zien, we staan altijd open om ons systeem te verbeteren.
Ik vind het geen probleem een maand langer op mijn geld te wachten, als dat betekent dat ik geen 1,5% hoef te betalen.
CitaatIk vind het geen probleem een maand langer op mijn geld te wachten, als dat betekent dat ik geen 1,5% hoef te betalen.met alle respect, Niels, maar dan ben je met emotie bezig en redeneer je niet obv zakelijke overwegingen i.c. de prijs/huur van geld.
@ Niels II: Je vergeet hierbij dat je ook geen debiteuren risico meer hebt. Stel Simpel betaalt niet en gaat failliet. Dan heb jij voor 1,5%, 100% zeker je geld. Bij de 45 dagen regel krijg je helemaal niks.
Citaat van: Pinoooo op april 07, 2009, 08:06:42 @ Niels II: Je vergeet hierbij dat je ook geen debiteuren risico meer hebt. Stel Simpel betaalt niet en gaat failliet. Dan heb jij voor 1,5%, 100% zeker je geld. Bij de 45 dagen regel krijg je helemaal niks.Ik vergeet het niet, maar ik tel het niet mee omdat andere netwerken die dit risico op zich nemen er geen geld voor vragen. Zoals ik al zei, ik werk dan liever met die netwerken dan Daisycon te betalen voor iets dat elders gratis is.
Mee eens. Alleen zijn het alleen M4N (tot op zekere hoogte), Affilinet die het debiteuren risico 100% dragen?
Citaat van: Pinoooo op april 07, 2009, 08:21:09 Mee eens. Alleen zijn het alleen M4N (tot op zekere hoogte), Affilinet die het debiteuren risico 100% dragen?En we zijn weer back on topic Een overzicht van de tot nu toe genoemde netwerken:NetwerkVan de goedgekeurde orders altijd uitbetalingAlleen uitbetaling als de adverteerder heeft betaaldAffiliate4YouX AffilinetX Daisycon15 dagen-regelingstandaardM4NX Tradedoubler XTradeTracker XWebgainsX ZanoxX Wie correcties of aanvullingen heeft, laat het weten svp.
Bij Zanox moet je in elk geval altijd wachten tot de adverteerder werkelijk heeft betaald voordat je zelf iets krijgt.M4N geeft geen keiharde garanties dat je alles betaalt gaat krijgen indien zij geen geld zien van adverteerder.
5.4 Affiliates kunnen pas aanspraak maken op een vergoeding van M4N onder de volgende voorwaarden: - succesvolle zakelijke transacties voor een adverteerder (view, click, lead, sale) via de ter beschikking gestelde advertentieruimte van de affiliate, - de zakelijke transactie wordt door de het M4N-netwerk gerapporteerd, - de consument neemt de levering van de producten op het opgegeven adres aan, draagt zorg voor volledige betaling na een eventuele reclameringstermijn - er geen sprake is van misbruik - de adverteerder de transactie bij M4N heeft goedgekeurd.
Daarom hanteren we bij M4N het beleid dat we de omzet na 2 maanden uitkeren, ongeacht of de adverteerder al betaald heeft. Daardoor weet je als affiliate altijd precies waar je aan toe bent.
Kosten rood staan INGKwartaallimiet tussen de € 500,00 en € 5.000,00 effectieve rente op jaarbasis 14,7%Rood staan boven de afgesproken limiet effectieve rente op jaarbasis 18%
2) je overzichtIs op zich prima, maar wat ik wel mis zijn de tijd dat je op je geld moet wachten als affiliate, vergelijk dan ook even hoelang het uitbetaling duurt als een order op de 30ste van een maand goedgekeurd wordt tot het moment dat je hem uitbetaald krijgt.