Iemand hier correcties en aanvulling op?
Als er adverteerders over de kop gaan dan zit je dus het beste bij Diasycon met de 1,5% regeling. Daarna zit je het beste bij Affiliate4You, M4N en Zanox mits de adverteerder of het netwerk de orders heeft goedgekeurd.
Vogens mij is het bij Webgains ook: van de goedgekeurde orders altijd uitbetaling, meen me te herinneren dat Mariska dat op dit forum schreef.
Als een adverteerder echter niet betaalt, garandeert Webgains dat alle terechte provisies uitbetaald worden.
Bij TradeDoubler en volgens mij ook andere netwerken wordt er gewerkt met Prepayment (niet voor alle adverteerders). Hierdoor betalen adverteerders van te voren al een bedrag (en vullen dit aan) waar de affiliates van betaald worden, laat de betalingen sneller verlopen. Blijft wel het risico dat als adverteerders dit saldo niet meer (kunnen) aanvullen, maar kun je wel grote problemen voorkomen denk ik.
prepayment garandeert immers geen omzet
prepayment,. ?wij betalen nooit vooraf, prepayment garandeert immers geen omzet.wel betalen wij altijd de facturen binnen termijn dus daar kan het nooit aan liggen.
Mooi dat dit onderwerp hier zo actief opgepakt wordt.Dus als ik het goed begrijp moet Daisycon dus ook zonder de 15 dagen regeling betalen als de adverteerder niet betaald?