Pfff ...... ik ben daar helemaal niet met bezig, 't zal wel overwaaien.
We zitten er midden in.Persoonlijk denk ik dat er geen einde gaat komen aan de crisis.
Zou dit dan het einde van de wereld zijn?
Hier een misschien iets wat persoonlijkere stelling:Krediet crisis (Stelling)
Krediet crisis? Het is maar wat je jezelf wilt aanpraten. Ik ben er net als Yvan niet mee bezig.Las vanochtend in de krant dat ik 26000 euro armer ben geworden en mijn vrouw ook. Wist niet eens dat ik dat geld had liggen.
Weet je wat gemiddeld betekent? In het geval van jou en je vrouw dus dat iemand anders nog eens 52000 extra kwijt is.
CitaatWeet je wat gemiddeld betekent? In het geval van jou en je vrouw dus dat iemand anders nog eens 52000 extra kwijt is. Ja ik weet wat gemiddeld is.Er stond alle huizenprijzen op tijdstip 1 vergeleken met die op tijdstip 2 en dan gedeelt door mensen van 21 jaar en ouder.
Als ik dat lees dan heb ik ook al veel geld verloren omdat mijn huis minder waard is geworden. Maar dat is toch allemaal virtueel doemdenken. Ik woon nog net zo prettig en betaal nog hetzelfde aan de hypotheek. Zou ik naar een ander huis willen verhuizen zijn die ook in prijs gezakt.
De WOZ gaat straks naar beneden en moet ik minder belasting betalen, en minder gemeentebelasting en waterschapsbelastingen! Hoera, over twee jaar heb ik winst van de krediet crisis nu! :-)