Ook buitenlandse airlines zullen niet altijd lid zijn van de ANVR.
Citaat van: 7IP op mei 14, 2009, 14:26:58 Ook buitenlandse airlines zullen niet altijd lid zijn van de ANVR.Sterker nog: dat is nooit het geval. Net zomin als een Franse bakker lid zal zijn. ANVR is een organisatie voor Nederlandse reisbureau's en touroperators.
Citaat van: Niek | Trustweb op mei 14, 2009, 14:01:25 Een nette reactie van de ANVR, als ze dit direct zo hadden gecommuniceerd niks aan het handje.Ben ik het niet helemaal mee eens.... de intenties zullen ongetwijfeld goed geweest zijn maar ik vrees dat de consument (de klant die moet gaan boeken) inderdaad een andere associatie zal leggen op het "zelf regelen", wat overigens adFiliate/Patrick ook al schreef. <knip>De boodschap die de ANVR dus eigenlijk nu verkondigd is....... consumenten alleen via de ANVR en affiliates zijn prima zolang het maar via ANVR leden gaat.
Een nette reactie van de ANVR, als ze dit direct zo hadden gecommuniceerd niks aan het handje.
Citaat van: 7IP op mei 14, 2009, 14:26:58 Citaat van: Niek | Trustweb op mei 14, 2009, 14:01:25 Een nette reactie van de ANVR, als ze dit direct zo hadden gecommuniceerd niks aan het handje.Ben ik het niet helemaal mee eens.... de intenties zullen ongetwijfeld goed geweest zijn maar ik vrees dat de consument (de klant die moet gaan boeken) inderdaad een andere associatie zal leggen op het "zelf regelen", wat overigens adFiliate/Patrick ook al schreef. <knip>De boodschap die de ANVR dus eigenlijk nu verkondigd is....... consumenten alleen via de ANVR en affiliates zijn prima zolang het maar via ANVR leden gaat. Het is een gemiste kans dat er niet is overlegd met affiliates of mediabureaus/netwerken door de ANVR. Als je dit kanaal zo belangrijk vindt, betrek je partners dan bij de communicatie.
Het is een gemiste kans dat er niet is overlegd met affiliates of mediabureaus/netwerken door de ANVR. Als je dit kanaal zo belangrijk vindt, betrek je partners dan bij de communicatie.