Er is toch een reactie opgetekend van TT. Reisaffiliate communiceert dit alleen maar.
Het partnerprogramma van CheapTickets.nl loopt bij het affiliate netwerk Tradetracker.Hier kan je jezelf aanmelden en is meer informatie over het partnerprogramma van CheapTickets.nl terug te vinden.
maar als ik bijvoorbeeld nu net verleden maand was begonnen bij een ander netwerk dan zou ik nu toch wel een beetje balen.
Citaat van: 7IP op mei 14, 2009, 20:57:53 maar als ik bijvoorbeeld nu net verleden maand was begonnen bij een ander netwerk dan zou ik nu toch wel een beetje balen.Zeker gezien de gewoonte van de netwerken om het stoppen met een merchant hooguit een uur van tevoren aan te kondigen (om zelf maar geen stuiver mis te lopen: dat jij ad hoc mensen aan de het werk moet zetten boeit ze geen van allen). Een reden temeer om netwerken alleen te gebruiken als zelf factureren teveel tijd (=geld) kost.
Met alle respect, maar ik krijg vrijwel altijd keurig een dag of 2-3 van te voren een mail met de aankondiging van een campagne stop. Ik denk dat je jezelf iets te veel in de slachtofferrol plaatst want de netwerken zijn net zo goed in het belang van ons als affiliates als van de (grote) Merchants.