affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (4624) campagnes rss
  • 1 Nieuwe campagnes
  • 1 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • iffiliate
  • affili.net
  • webgains
  • adquick
  • conversive
  • Tradedoubler
  • Matomy
  • zanox-m4n
  • Affilidirect
  • netaffiliation
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Tradetracker »
  • Cheaptickets exclusief naar TradeTracker
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Cheaptickets exclusief naar TradeTracker  (gelezen 1201 keer)

Offline 7IP

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Man
    • 7IP Media
Cheaptickets exclusief naar TradeTracker
« Gepost op: mei 14, 2009, 14:29:37 »
Volgens Reisaffiliate gaat Cheaptickets op termijn exclusief naar Tradetracker.
http://www.reis-affiliate.nl/nieuws/481/-Cheaptickets-exclusief-naar-TradeTracker-

Wellicht kan Cheaptickets of Tradetracker dit bevestigen ?

Marcus / 7IP
Twitter : http://twitter.com/7ip

Offline Noobie

• Affiliate **
  • **
Re: Cheaptickets exclusief naar TradeTracker
« Reactie #1 Gepost op: mei 14, 2009, 15:41:15 »
Er is toch een reactie opgetekend van TT. Reisaffiliate communiceert dit alleen maar.
De vraag is waarom? :)

Offline 7IP

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
    • 7IP Media
« Reactie #2 Gepost op: mei 14, 2009, 16:02:29 »
Citaat van: Noobie op mei 14, 2009, 15:41:15
Er is toch een reactie opgetekend van TT. Reisaffiliate communiceert dit alleen maar.

Ik hoor het liever van de merchant zelf eigenlijk dan van een online magazine. Waarom ?    Ik denk dat het allemaal om poen draait....  ;-)

Marcus / 7IP   

Offline adFiliate bv / Patrick

• Affiliate Master *****
    • AdFiliate
« Reactie #3 Gepost op: mei 14, 2009, 18:11:22 »
Dit werd gisteren ook aangekondigd op de RMC Automatiseringsdag. Het is idd vreemd dat affiliates dit niet weten.
Patrick Mulder

Meer halen uit Affiliate Marketing/ SEO/SEA/Conversie optimalisatie? Stuur mij een e-mail.

http://www.adfiliate.nl - succesvol affiliate marketing voor reisondernemers. Klanten: Alamo - Tropenzorg.nl - www.CarePlus.eu - Taha - Portucasa - Leerwinkel.nl - Droam.n

Offline Solc

• Full Affiliate ***
    • Midsol Media
« Reactie #4 Gepost op: mei 14, 2009, 18:40:54 »
Yup, had het ook al vernomen. Volgens mij zelfs op de a4u gehoord.
Chris - Midsol Media

Offline Wilco

• Affiliate Hero ****
« Reactie #5 Gepost op: mei 14, 2009, 19:14:05 »
Citaat
Het partnerprogramma van CheapTickets.nl loopt bij het affiliate netwerk Tradetracker.
Hier kan je jezelf aanmelden en is meer informatie over het partnerprogramma van CheapTickets.nl terug te vinden.
http://www.cheaptickets.nl/partnerprogramma.cfm

Offline C.Hondt

• Full Affiliate ***
« Reactie #6 Gepost op: mei 14, 2009, 20:29:53 »
Top campagne. verder niets over te zeggen. Denk uberhaupt dat exclusief een steeds betere keuze gaat worden voor adverteerders. Meeste affiliates zitten immers toch bij de meeste (grote) netwerken.

Offline 7IP

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
    • 7IP Media
« Reactie #7 Gepost op: mei 14, 2009, 20:57:53 »
Cheaptickets zit (of zat) bij alle grote netwerken. Nu vind ik het persoonlijk geen ramp want ik voerde cheaptickets al via TT maar als ik bijvoorbeeld nu net verleden maand was begonnen bij een ander netwerk dan zou ik nu toch wel een beetje balen. Extra werk zit niemand op te wachten.

Marcus / 7IP

Offline PJ

• Affiliate Master *****
« Reactie #8 Gepost op: mei 14, 2009, 20:58:41 »
Hoezo exclusief? Dit is nou typisch zo'n campagne waarbij je er sowieso geen netwerk tussen wilt hebben.

Offline PJ

• Affiliate Master *****
« Reactie #9 Gepost op: mei 14, 2009, 21:01:58 »
Citaat van: 7IP op mei 14, 2009, 20:57:53
maar als ik bijvoorbeeld nu net verleden maand was begonnen bij een ander netwerk dan zou ik nu toch wel een beetje balen.

Zeker gezien de gewoonte van de netwerken om het stoppen met een merchant hooguit een uur van tevoren aan te kondigen (om zelf maar geen stuiver mis te lopen: dat jij ad hoc mensen aan de het werk moet zetten boeit ze geen van allen). Een reden temeer om netwerken alleen te gebruiken als zelf factureren teveel tijd (=geld) kost.

Offline loggerboy

• Full Affiliate ***
« Reactie #10 Gepost op: mei 14, 2009, 22:54:06 »
Ik had het ook al eerder vernomen in de wandelgangen. Geen probleem, maar heb het toen wel al vast overgezet van TD naar TT. Ik vraag mij af of dit nu ook voor andere landen gaat gebeuren waar ik Cheaptickets heb draaien. Gaan ze daar nu ook voor een netwerk kiezen?
I log you long time

Offline Dani

• Affiliate **
  • **
« Reactie #11 Gepost op: mei 15, 2009, 00:27:35 »
Citaat van: PJ op mei 14, 2009, 21:01:58
Citaat van: 7IP op mei 14, 2009, 20:57:53
maar als ik bijvoorbeeld nu net verleden maand was begonnen bij een ander netwerk dan zou ik nu toch wel een beetje balen.

Zeker gezien de gewoonte van de netwerken om het stoppen met een merchant hooguit een uur van tevoren aan te kondigen (om zelf maar geen stuiver mis te lopen: dat jij ad hoc mensen aan de het werk moet zetten boeit ze geen van allen). Een reden temeer om netwerken alleen te gebruiken als zelf factureren teveel tijd (=geld) kost.

Met alle respect, maar ik krijg vrijwel altijd keurig een dag of 2-3 van te voren een mail met de aankondiging van een campagne stop. Ik denk dat je jezelf iets te veel in de slachtofferrol plaatst want de netwerken zijn net zo goed in het belang van ons als affiliates als van de (grote) Merchants.

Offline 7IP

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
    • 7IP Media
« Reactie #12 Gepost op: mei 15, 2009, 09:40:31 »
Citaat van: Dani op mei 15, 2009, 00:27:35
Met alle respect, maar ik krijg vrijwel altijd keurig een dag of 2-3 van te voren een mail met de aankondiging van een campagne stop. Ik denk dat je jezelf iets te veel in de slachtofferrol plaatst want de netwerken zijn net zo goed in het belang van ons als affiliates als van de (grote) Merchants.

Ben ik niet met je eens.... er zijn genoeg campagnes die heel plotseling stoppen of op "ON HOLD" of "PAUZE" worden gezet. Of dat een paar uren zijn weet ik niet maar een dag van te voren vind ik ook al te laat. Zoiets weten de netwerken al eerder.... als een budget opraakt weten ze dat ook al eerder of kunnen ze het op zijn minst een beetje zien aankomen.

Natuurlijk begrijp ik ook wel dat het vroegtijdig aankondingen van een campagne beëindiging of aangeven dat het budget op is, geld kost.... affiliates zullen namelijk niet wachten tot het moment en voor die tijd al de campagnes vervangen.

Marcus / 7IP

Offline TradeTracker Nederland

• Netwerk TradeTracker
  • Affiliate Master *****
« Reactie #13 Gepost op: mei 19, 2009, 17:44:12 »
Beste Affiliates,

Voor meer informatie over dit gerucht kunt u hier het officiële bericht terugvinden: http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,8487.0.html.

Voor vragen over het programma kunt u te allen tijden bij ons terecht op affiliate.support@tradetracker.nl of via telefoonnummer 036-7501788.

Met vriendelijke groet,
TradeTracker Nederland B.V.
Met vriendelijke groet,

TradeTracker Nederland
www.tradetracker.nl
--------------------------------
Vragen? Bekijk de FAQ in uw affiliate account door rechtsboven op Support te klikken

Offline PJ

• Affiliate Master *****
« Reactie #14 Gepost op: mei 19, 2009, 20:35:09 »
Citaat van: Dani op mei 15, 2009, 00:27:35

Slachtoffer? Welnee, die kans geef ik de netwerken niet: daarvoor werken ze zonder uitzondering te amateuristisch (we hebben het even over de NL-markt). Maar zelfs als het 2-3 dagen is (ipv 2-3 seconde) dan noem ik dat zeker niet keurig: dan moet er toch ad hoc menskracht vrijgemaakt worden in plaats van dat het in de wekelijkse/maandelijkse update-routine kan worden opgenomen. Dat zijn voor mij onevenredig hoge kosten, want tijd is hier niet gratis. Ergo: het netwerk krijgt er een vette min bij en ik zal des te eerder kijken of ik een merchant niet kan overzetten naar een ander netwerk of (als het een interessante merchant is) er rechtstreeks mee samen kan werken. Het enige mogelijke slachtoffer is het zich misdragende netwerk zelf.

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1] 2   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Tradetracker »
  • Cheaptickets exclusief naar TradeTracker

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing