Hmm, ik heb dan toch betere ervaringen... Chear via TT: diverse bestellingen, clicks en sales netjes geregistreerd en uitbetaaldVodafone via TD: bestelling zakelijk abonnement, click en sale netjes geregistreerd en uitbetaaldDell via TD: diverse bestellingen, clicks en sales netjes geregistreerd en uitbetaaldBooking.com: diverse hotel overnachtingen, clicks en sales netjes geregistreerd en uitbetaaldIk gebruik meestal wel een deeplink en ga dan dus niet eerst verder surfen over de betreffende site.Ook kijk ik altijd even of de cookie wel goed geregistreerd is op mijn pc.
Heb met aanschaffingen tot ca 100 euro geen problemen ondervonden qua goedkeuring afgezien van de skypeshop, alleen daar ging dan ook alles verkeerd ( kostte maar liefst 19 euro) . Maar zou het niet "handig" zijn om na de keusbepaling even vooroverleg met de adverteerder te plegen ? Kun je altijd nog aangeven dat ze mogen weigeren, lijkt me sterk in de huidige markt dat ze het daarop laten afweten. Maar is iets meer cf. de spelregels, zeker bij aanschaffingen van groot formaat.
Die dingen moet gewoon niet kunnen. Een betaalde sale is een sale.En als ze dan regels hanteren (wat hun goede recht is) laat ze die dan ook gewoon duidelijk communiceren. Als bij een merchant staat dat zakelijke bestelling worden afgekeurd dan weet je waar je aan toe bent.
Vanmorgen een campagne geėvalueerd. Resultaat: een netwerk eruit gegooid (wist voor geen van de merchants ook maar een enkele sale te registreren op vele duizenden bezoekers) en een ander voorzien van een heel groot vraagteken (die gaan we de komende tijd heel close monitoren en waarschijnlijk ook verwijderen). De zwarte lijst van netwerken blijft groeien. Uiteindelijk blijven waarschijnlijk alleen TD en TT over. De rest staat inmiddels op 1 vraagteken na op de lijst. Toch maar weer op de blote knietjes uit dank dat we niet afhankelijk zijn van de netwerken.
Aces direct via TD:Harde schijf besteld. Klik geregistreerd, sale niet. Niet opgelost.
Graag namen van de betreffende netwerken, kan ieder zijn voordeel mee doen!