affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (4624) campagnes rss
  • 1 Nieuwe campagnes
  • 1 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • zanox-m4n
  • Affilidirect
  • conversive
  • adquick
  • affili.net
  • webgains
  • Matomy
  • netaffiliation
  • iffiliate
  • Tradedoubler
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Issues met Campagnes en Trackingissues »
  • Vergoedingen niet in het systeem van Daisycon,Zanox,Tradetracker,Tradedoubler
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Vergoedingen niet in het systeem van Daisycon,Zanox,Tradetracker,Tradedoubler  (gelezen 5378 keer)

Offline Noobie

• Affiliate **
  • **
Re: Vergoedingen niet in het systeem van Daisycon,Zanox,Tradetracker,Tradedoubler
« Reactie #30 Gepost op: maart 19, 2010, 09:55:37 »
Southernlion; spyware, cookieblocking, deletion?
Mail even TD over dit probleem

Offline SouthernLion

• Affiliate **
  • **
Re: Vergoedingen niet in het systeem van Daisycon,Zanox,Tradetracker,Tradedoubler
« Reactie #31 Gepost op: maart 22, 2010, 09:49:45 »
Met TD heb ik al lange tijd contact over dit probleem wat anderen overigens ook ervaren.
Een van de reacties van TD:

Dat kan, er zijn een aantal oorzaken waardoor een sale niet (goed) getrackt wordt.
Bijvoorbeeld een overload aan cookies, cookies die geblockt worden, cookies die gewist worden na de sessie, technische storing.

Om te zeggen dat ik geen verstand van zaken heb, vind ik wel erg kort door de bocht. Ik maak al ruim tien jaar gebruik van affiliateprogramma's en heb dan ook een prima kijk hierop. 

Vanaf een geheel andere locatie is vrijdag een via mijn affiliate-programma van TD een bestelling gedaan bij Dell. Ook deze is niet geregistreerd door TD. Het is toch niet gek dat ik mijn vertrouwen in met name TD dan flink afneemt??

Offline jvanhaaften

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Master *****
  • Geslacht: Man
« Reactie #32 Gepost op: maart 22, 2010, 11:22:49 »
Citaat
Vanaf een geheel andere locatie is vrijdag een via mijn affiliate-programma van TD een bestelling gedaan bij Dell. Ook deze is niet geregistreerd door TD.

Dell werkt met een batch, is die wel bijgewerkt?

Offline SouthernLion

• Affiliate **
  • **
« Reactie #33 Gepost op: maart 22, 2010, 11:43:46 »
Ja, via deze code is besteld:

<script type="text/javascript">
var uri = 'http://impnl.tradedoubler.com/imp?type(js)pool(322426)a(337499)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('<sc'+'ript type="text/javascript" src="'+uri+'" charset="ISO-8859-1"></sc'+'ript>');
</script>

Offline TradeDoubler

• Affiliate Hero ****
« Reactie #34 Gepost op: maart 22, 2010, 12:01:04 »
Citaat van: SouthernLion op maart 22, 2010, 11:43:46
Ja, via deze code is besteld:

<script type="text/javascript">
var uri = 'http://impnl.tradedoubler.com/imp?type(js)pool(322426)a(337499)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('<sc'+'ript type="text/javascript" src="'+uri+'" charset="ISO-8859-1"></sc'+'ript>');
</script>

Dat bedoelde JvanHaaften niet met een batch. Bij Dell worden de sales niet realtime weergegeven maar worden enkele malen per week in het systeem geschoten via een batch. Hierdoor kan het dus voorkomen dat de sale pas na enkele dagen zichtbaar is in het TD systeem. Voordeel is wel dat deze sales direct goedgekeurd zijn.

Bij de overview pagina kun je zien van wanneer de laatste batch is, op dit moment staat daar 18-03-2010.
« Laatst bewerkt op: maart 22, 2010, 12:03:05 door TradeDoubler »
www.tradedoubler.com

Offline SouthernLion

• Affiliate **
  • **
« Reactie #35 Gepost op: maart 22, 2010, 12:11:22 »
Oké, ik houd het in de gaten.

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Issues met Campagnes en Trackingissues »
  • Vergoedingen niet in het systeem van Daisycon,Zanox,Tradetracker,Tradedoubler

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing