affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5573) campagnes rss
  • 2 Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • conversive
  • Affilidirect
  • daisycon
  • NonstopConsulting
  • Matomy
  • zanox
  • netaffiliation
  • affili.net
  • iffiliate
  • m4n
  • webgains
  • a4y
  • adquick
  • Tradedoubler
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Netwerken in de bocht...exit traffic/dode links
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Netwerken in de bocht...exit traffic/dode links  (gelezen 3082 keer)

Offline mdobro

• Netwerk Daisycon
  • Affiliate Guru ******
  • Geslacht: Man
  • hasta la pasta
    • Daisycon
Re: Daisycon in de bocht...
« Reactie #15 Gepost op: juli 28, 2009, 11:30:20 »
@ IMMR
Citaat
Zou het niet handiger zijn om de laatste foutmeldingen (indien aanwezig) op de frontpage te vermelden?
nemen we mee in overweging.

@xipe
Citaat
Een wat gerichtere aanpak in geval van een stop van een programma zou voor alle partijen heel positief uitpakken, denk ik. Zeker gezien de vrij onrustige tijd waar we nu in lijken te zitten.

We zullen nogmaals naar het proces bekijken wat we daarin nog kunnen verbeteren
Groeten,

marko
Daisycon | Affiliate Marketing | Lead Generation | CPC Advertising

Offline TradeTracker Nederland

• Netwerk TradeTracker
  • Affiliate Master *****
« Reactie #16 Gepost op: juli 30, 2009, 16:32:02 »
Vanaf vandaag is het mogelijk om uw eigen fallback URL op te geven voor links die niet meer werken. Zo kunt u inderdaad het verkeer op een bepaalde pagina opvangen om wellicht een overzicht te krijgen van uw uitstaande links die niet meer werkende zijn.

Voor meer informatie, zie http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,9657.0.html.
« Laatst bewerkt op: juli 30, 2009, 16:44:29 door TradeTracker Nederland »
Met vriendelijke groet,

TradeTracker Nederland
www.tradetracker.nl
--------------------------------
Vragen? Bekijk de FAQ in uw affiliate account door rechtsboven op Support te klikken

Offline xipe

• Affiliate Master *****
« Reactie #17 Gepost op: juli 30, 2009, 19:21:18 »
Citaat van: TradeTracker Nederland op juli 30, 2009, 16:32:02
Vanaf vandaag is het mogelijk om uw eigen fallback URL op te geven voor links die niet meer werken. Zo kunt u inderdaad het verkeer op een bepaalde pagina opvangen om wellicht een overzicht te krijgen van uw uitstaande links die niet meer werkende zijn.

Voor meer informatie, zie http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,9657.0.html.

Dit vind ik een hele mooie oplossing.
De klant kan een andere keuze maken en ik ben op de hoogte van een gestopte campagne, waarvan ik de stop helemaal had gemist!
 ;D

Ik heb hem gelijk toegepast op mijn reiswebsite.
 ;)

Offline C.Hondt

• Full Affiliate ***
« Reactie #18 Gepost op: juli 30, 2009, 20:44:41 »
Citaat van: TradeTracker Nederland op juli 30, 2009, 16:32:02

kijk..dat zijn de oplossingen :)

Offline Dani

• Affiliate **
  • **
« Reactie #19 Gepost op: juli 30, 2009, 22:39:36 »
Zozozo, hulde! Goed idee ook op het affiliate blog, meteen in werking gezet en twee dagen later live. Kan ik eindelijk zelf kiezen wat ik me de links doe, en niet alleen ik.. iedereen! Echt top.

Offline xipe

• Affiliate Master *****
« Reactie #20 Gepost op: juli 31, 2009, 08:07:34 »
Hopelijk komen de andere netwerken spoedig met een soortgelijke oplossing!
 :)

Offline TradeTracker Nederland

• Netwerk TradeTracker
  • Affiliate Master *****
« Reactie #21 Gepost op: juli 31, 2009, 16:51:17 »
Update:

Op verzoek hebben wij vanaf heden de mogelijkheid om variabelen in de Fallback URL mee te geven. Voor details over deze update, zie http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,9657.0.html.
Met vriendelijke groet,

TradeTracker Nederland
www.tradetracker.nl
--------------------------------
Vragen? Bekijk de FAQ in uw affiliate account door rechtsboven op Support te klikken

Offline mdobro

• Netwerk Daisycon
  • Affiliate Guru ******
  • Geslacht: Man
  • hasta la pasta
    • Daisycon
« Reactie #22 Gepost op: juli 31, 2009, 17:28:41 »
Mooi dat er verschillende oplossingen geboden worden.

Je kunt nu als affiliate bij een netwerk een eigen foutpagina opgeven waar je dan zelf de dode links kunt afvangen.

Binnen Daisycon kun je via je account zien (foutmeldingen) wat er eventueel misgaat en routen wij de traffic naar een betalend alternatief voor de affiliate, gebaseerd op de categorie van de adverteerder (best match).

Ben je handig in het programmeren spreekt je de bovenste oplossing wellicht meer aan.
(maar dan pas je natuurlijk ook sneller je dode links aan)

Ga je meer voor gemak kies je de onderste oplossing (wel in de foutmeldingen kijken!)

Aan de moderators de vraag, gezien het posten van andere netwerken in dit subboard is he wellicht verstandig deze discussie te sluiten een een nieuwe onder algemeen te openen?
Groeten,

marko
Daisycon | Affiliate Marketing | Lead Generation | CPC Advertising

Offline Dani

• Affiliate **
  • **
« Reactie #23 Gepost op: augustus 01, 2009, 11:00:28 »
Citaat van: TradeTracker Nederland op juli 31, 2009, 16:51:17
Update:

Op verzoek hebben wij vanaf heden de mogelijkheid om variabelen in de Fallback URL mee te geven. Voor details over deze update, zie http://www.affiliate-forum.nl/index.php/topic,9657.0.html.

Dat noemen we snel schakelen! Thanks TT.

Offline ouwesmurf

• Affiliate Master *****
Re: Netwerken in de bocht...exit traffic/dode links
« Reactie #24 Gepost op: augustus 02, 2009, 16:54:36 »
Citaat
Aan de moderators de vraag, gezien het posten van andere netwerken in dit subboard is he wellicht verstandig deze discussie te sluiten een een nieuwe onder algemeen te openen?
Tja, Marco, ik heb je de laatste jaren ook wel eens aanwezig gezien op andermans forum-segment, de beste manier om te pareren en als affiliates zijn wij daar geenszins op tegen, is even een nieuwe zinvolle feature tot stand te brengen en dat "passend" lanceren. Dat voelt zo goed, wanneer affiliates in de focus staan  ;D

Op zich is deze ook best goed,
Citaat
Binnen Daisycon kun je via je account zien (foutmeldingen) wat er eventueel misgaat en routen wij de traffic naar een betalend alternatief voor de affiliate, gebaseerd op de categorie van de adverteerder (best match).
, heb al tig tijd never nooit een foutmelding gezien, maar vandaag zie ik dit wel :

achterliggende code :
url : ht tp://ds1.nl/c/?wi=mijnwebsite&ws=&si=35&li=11240
waar 35 staat voor drogistery.net
image : ht tp://b.ds1.nl/35/11240/?wi=mijnwebsite&ws=
468   60
dit is de alt/title tekst :
drogisterij  online bestellen aftershave , parfum , pijnstillers maak kans op een plasma t.v
heb zelf hierboven de spatie tussen ht tp aangebracht ter voorkoming van  grapneigingen en jullie server wordt overbelast.

Kan me voorstellen dat je van affiliates hoofdpijn krijgt en dus pijnstillers nodig hebt, maar deze banner verkoopt voor mijn gevoel geen enkele pil.

Begrijp ook dat deze combinatie nooit in de foutmeldingen voorkomt, als er al op geklikt wordt, weet ook dat drogisterij.net een bannertje heeft gewijzigd, maar wie verzint het om dat nummer dan te koppelen aan een adverteerders-/affiliates-werving  ???

De wereld vergaat er niet van, is meer een melding van wat er allemaal aan missers de ronde doet, wel fout, maar niet in de bestaande systemen af te vangen.
Persoonlijk zie ik liever dat drogisterij.net hun nieuwsbrief niet koppelt aan met ons concurrerende partijen, indien mogelijk zal ik ze dus graag mijden, maar dat is weer een ander verhaal, net als de commisie terugval.

De link is uiteraard verwijderd. 8)

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Netwerken in de bocht...exit traffic/dode links

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing