Wat nog erger is in dit verhaal is dat er ook doodleuk op de site staat "VerderWinkelen.nl is een initiatief van Daisycon BV". Gewoon geld verdienen achter de rug van je affiliates om dus..
Dat een programma ergens stopt, is tot daar aan toe. Al zou ik daar wel graag van op de hoogte willen worden gesteld, anders dan in de dagelijkse bulk mail.
Die hele club vindt ik trouwens een lachertje!
Daisycon blijkt grote waarde te hechten aan het reisbureau om de hoek want het is feest! Lees berichtDaisycon de redder van het reisbureau om de hoek Tegelijkertijd wordt Neckermann (die net vertrokken is bij daisycon) de hemel in geprezen lees berichtDie hele club vindt ik trouwens een lachertje!
Citaat van: Frisian Delight op juli 25, 2009, 17:49:35 Daisycon blijkt grote waarde te hechten aan het reisbureau om de hoek want het is feest! Lees berichtDaisycon de redder van het reisbureau om de hoek Tegelijkertijd wordt Neckermann (die net vertrokken is bij daisycon) de hemel in geprezen lees berichtDie hele club vindt ik trouwens een lachertje!Wanneer je pretendeert een objectief onderzoek te willen doen, moet je accepteren, dat de concurrent bovenaan staat. Kun je het niet maken om een uitslag te presenteren die affiliates beter uitkomt. Sterker nog...... klaarblijkelijk kijken affiliates dus te weinig naar de conversie-capaciteit van de adverteerder in de reisbranche.Of de jury is niet geheel bij de tijd, kan ook nog.