Belangrijke TradeTracker Software Update - Mailings

#1
Per vandaag heeft TradeTracker een software update toegepast die betrekking heeft op de e-mail en notificatievoorkeuren in uw affiliate account. In de afgelopen tijd hebben wij zeer veel nuttige feedback mogen ontvangen op mogelijke verbeterpunten in de campagne updates en communicatiemomenten van adverteerders. Op basis van deze feedback is er de laatste weken hard gewerkt om het vernieuwde systeem in de software beschikbaar te maken.

Wij zijn dan ook zeer verheugd u te kunnen mededelen dat dit vanaf vandaag zover is! Deze nieuwe en unieke nieuwe feature zorgt ervoor dat u vanaf heden beter gerichte en gesegmenteerde e-mails en berichten ontvangt, waardoor de communicatiestroom tussen merchant en affiliate beter zal verlopen. Ook bent u nu in staat om een frequentie op de e-mails in te stellen, zodat u kunt kiezen of u de emails per direct, eens per dag of eens per week ontvangt. Dit voorkomt een overschot aan campagne emails in uw inbox en hiermee zal de leesbaarheid en tevens de nieuwswaarde per mail voor u vergroten.

Het is vanaf nu ook mogelijk slechts merchant nieuws binnen bepaalde categorieën (bijvoorbeeld reizen en vakanties) te ontvangen of u kunt dit nog dieper specificeren door als subcategorie bijvoorbeeld alleen voor ?wintersport? te kiezen. Deze functie is uniek in zijn vorm en zal resulteren in betere en specifiekere campagne-informatie, zodat u verder uw campagnes kunt optimaliseren en uw inkomen uiteindelijk kunt vergroten.

Wijzigingen in uw e-mail en notificatievoorkeuren
Een van de belangrijkste wijzigingen voor het gehele mailing-systeem, is dat u nu in staat bent om precies kiezen welk type van e-mail en notificaties u van TradeTracker wenst te ontvangen en dit ook kunt specificeren per campagnecategorie en eventueel nog per subcategorie. U kunt de instellingen voor het ontvangen van emails wijzigen door uw voorkeuren te bewerken via (Algemeen -> Account -> Gebruikers) en te klikken op de "Meer opties"-link achter de juiste radio button:

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fstatic.tradetracker.net%2Fnl%2Fmailing_content%2F2011-11-15-aff-unp.png&hash=fdb04aadd118b26566454d2407890861


Door op deze link te klikken opent het uitgebreide notificatie-instellingenvenster. Binnen dit scherm heeft u tal van opties voor het campagne nieuws:

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fstatic.tradetracker.net%2Fnl%2Fmailing_content%2F2011-11-15-aff-eunp.png&hash=69cae3fd05844f87133050bebfaa25ba


Zoals u kunt zien zijn er los van de categorieselecties nu ook drie andere filteropties beschikbaar. Hiermee kunt u filteren op de status van de campagne en het type nieuws. Bovendien kunt u nu ook de e-mailfrequentie instellen op: Onmiddelijk, Dagelijks of Wekelijks. Indien deze niet is ingesteld op "Onmiddelijk", zal het systeem alle e-mails bundelen en als één bericht versturen naar gelang deze instelling.

Wij hopen hiermee de waarde van nieuwsbrieven weer te vergroten en u minder te ?storen? met voor u wellicht minder interessant campagnenieuws.

Met vriendelijke groet,

TradeTracker Nederland
 

DikkieD

Nieuw lid
25 okt 2007
973
0
0
#2
Heb zojuist mijn instellingen aangepast. Ik ben erg te spreken over deze update. Het zal flink wat onnodige berichtgeving schelen. Hartelijk dank voor deze prettige update!!
 
6 jan 2010
70
0
0
#5
dat is een mooie. vind het vooral top dat ik nu alleen de feed en commissie updates kan ontvangen in plaats van al die mailtjes omtrent nieuw bannertje hier, kortingscode daar.
 

eBizznizz

Beter rechtop sterven dan op je knie?n leven
17 jan 2008
134
0
0
#6
Nou kijk. Dat noem ik publishersvriendelijkheid. Wanneer volgen de andere netwerken?
 

Gumtree

Nieuw lid
13 apr 2008
178
0
0
#9
showbizzsite zei:
Yvan, voor een deel zeker en vast akkoord. Wat ik bij Tradetracker mis is de mogelijkheid te zien welke banners de laatste dagen of weken zijn toegevoegd.
Geef dit door aan Tradetracker, ik heb het idee dat ze echt wat met de input van de gebruikers doen. Ik maak amper gebruik van banners, maar ik kan me voorstellen dat het frustrerend werkt om elke keer de banners aan te passen.
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#10
Is een tijdje geleden doorgegeven maar ik hoop op wat sympathysanten. Ik maak gebruik van banners en textlinks, ook deeplinks. Maar voor een adpool is het altijd handig dat je kan zien welk nieuw promomateriaal er beschikbaar is.
 
#11
showbizzsite zei:
Yvan, voor een deel zeker en vast akkoord. Wat ik bij Tradetracker mis is de mogelijkheid te zien welke banners de laatste dagen of weken zijn toegevoegd.
Beste Showbizzsite (en andere affiliates),

Deze feauture is vorige week aan de affiliate software toegevoegd. Bij het promotiemateriaal kan je nu sorteren op "Datum aangemaakt", "Datum gewijzigd" en "Element grootte".

Door te kiezen voor "Datum Aangemaakt" heb je altijd het nieuwste materiaal bovenaan staan.
 
18 mrt 2008
341
0
0
www.showbizzsite.be
#12
Goeiemorgen, net geprobeerd en ja hoor, schitterend gewoon!!!!
Ik heb nog een "lastige". In mijn dagelijkse mailings zet ik wel eens een banner of imu maar een bewegende .gif geeft in outlook een probleem: je ziet namelijk alleen het eerste frame en soms is dat gewoon de achtergrond zonder tekst of wat dan ook. Moest er in de toekomst (eventueel alleen voor het materiaal dat nieuw toegevoegd zal worden) een onderscheid gemaakt kunnen worden tussen imagebanners .jpg en imagebanners.gif, zou zeker interessant zijn.