eh Willie Wortel, de vraagsteller roept wel degelijk "in nederland", en waarom wil je het ver zoeken wanneer we binnen Nederland ook ruim voldoende eigen en geïmporteerde "zwarte markten" kennen, met en zonder witte boorden (..)
inhoudelijk naar Baldmarketing :
feitelijk wil je als affiliatemarketeer 1 x scoren en oneindig ontvangen. Dat is zó 20e eeuw !!
Zelf dateer ik uit de oude doos, ben erin opgevoed en opgeleid. Stuiterde in deze eeuw de aff.marketing binnen , een markt ooit ontstaan dankzij nerds en andere onbegrepen jongeren,die nu leiding geven aan netwerken en ander ongeregeld.
En wat willen die ? Boter bij de vis, meneer. De tactiek van de 0de tot en met de 19e eeuw. Neem Robin Hood, direkt afrekenen.
Het liefst nog wel een leadcampagne, met 0,0 risiko en 100% uitbetaling, wat nou vooruitstrevende jongeren... Continuïteit ? Sparen voor een toekomst ? Na ons de zondvloed. Dat is de tijd van nu. De tijd van de internetmiljonairs/miljardairs van rond de 20-30 jaar. En nou wil jij weer terug .
Kàn. Waar de financiele markt ongeveer op z'n achterwerk ligt, komt er een club die het licht heeft gezien : als affiliate-marketeer kunnen we financiele produkten verkopen en onze commissie per maand ontvangen.
En dan moet je je voorstellen, dat het voltallig, keurig opgeleide, Nederlands intermediair door de AFM wordt afgeserveerd met alleen declaratie op basis van uren. Niks provisie. Niks continuïteit. En een abonnement mag ook al niet.
En anderzijds : stel dat die club het in de markt krijgt en jij had ineens ? 100 voor een zorg- of een autopolis kunnen scoren, en nu krijg je een aanbod om uitgaande van een fictieve looptijd van 5 jaar een maandbedrag van ? 1,66 bijgeschreven te zien onder aftrek van de administratiekosten. Heb je er 3 ontvangen, wordt de campagne gestopt op aanwijzing van de AFM. Welke mededeling ga je dan op dit forum plaatsen ;D
Nee, ik geef het toe, ben hardstikke ouderwets, geef mij maar die ? 100 : boter bij de vis, want wat die marketingmensen bedenken is net als politiek , zwaar onbetrouwbaar. Da's 21e eeuw. 8)