affiliate hoeft zich niet bezig te houden
etc.
Hoeft niet, maar na enkele jaren uitmondend in teruglopende successen doen we dat wel. Hoeft niet in de zin van direkte kontakten, WFD staat dat zeker niet toe. Hoeft wel in de zin van succesrijke follow-up, is een goed verkoop-principe.
Buiten internet om zijn er lange tijd veel adviseurs geweest, net diploma's gehaald, vestigden zich ergens achter een bureau, met het idee voor ogen "hier zit ik, ik kan niet(s) anders". Internet werkt op z'n minst vele malen sneller en bezoekers onthouden meer. Gaan niet meer op elke link drukken. Moeten daarvoor overtuigd worden. Het begin daarvan is het steekwoord "anders".
Waarbij we zeker niet de actuele zaken mogen vergeten als beleggingspolissen , bedrijfsovernames etc.
In mijn optiek maak je die zaken bespreekbaar, immers alle kans dat de bezoeker "er mee zit" en geef hem / haar het gevoel dat daarmee te dealen valt. Uiteindelijk zal het de verkopende adviseur zijn om dat effectief op te lossen, maar ons probleem ( u en wij ) is om de werving beter te laten werken. Moeten we de presentatie op aanpassen, actueel en bij de tijd of midden in de tijd.
En dat bedoel ik met banners een ander geluid meegeven. De affiliate moet anders werken, maar degeen met de landingspagina moet het ook effectief oppakken.
Anderzijds kan ik het waarderen wanneer er aan de andere kant van de tafel beweging is, persoonlijk ben ik graag daar waar de aktie is en ga ik me scharen in de groep geïnteresseerde affiliates "als u begrijpt wat ik bedoel" sprak een heer van stand (citaat B.Bommel) ;D