Click Campagnes voor Verzekeringen etc.

30 nov 2006
89
0
0
#1
Hallo,

Voor 1 van mijn sites zoek ik Clickcampagnes voor de volgende onderwerpen:
- Lenen
- Hypotheek
- Verzekeringen

Weet iemand een affiliate die dit aanbied voor mij(de lead campagnes kan ik wel vinden)
Adquick had er 3 van FX maar die zijn helaas weg nu

Bij voorbaat dank
 
D

dutchguru

Guest
#6
Wel een lead campagne: http://resellers.adviesinuwregio.nl
Door het opnemen van één van deze banners of tekstlinks in uw website
Heb me even voorbereid ;D

Maar waarom niet een dagelijkse xml feed met actuele rentestanden, een xml feed met de meest ( door uw organisatie ) toegepaste produkten, highlights op bijzondere aspekten/voorwaarden , landelijke spreiding dus daadwerkelijk ook vertegenwoordiging in Pieterburen en Sas van Gent etc.

Het bannertje alleen heeft z'n tijd grotendeels wel gehad, een tekstlink met "de allerlaagste rente" of "10x het jaarinkomen" geloven we ook niet meer, gegeven de resultaat-statistieken in de vakpers is het beleggingsprodukt aan een grote schoonmaak toe, en juist dat sloot zo lekker over..........

Met andere woorden, het wordt toch tijd om uit een ander vaatje te tappen? Het wonder op zich uitvinden zal wat langer duren, maar laten we de presentatie eens veranderen.
Aan deze kant van de tafel altijd de bereidheid om wat zaken uit te proberen, mits gefundeerd, transparant en innovatief ! 8)
 

Paulh

Nieuw lid
14 okt 2007
4
0
0
#7
@dutchguru:

Bedankt voor je reactie.

Wij hebben er bewust voor gekozen om niet met xml feeds te werken.


Wij zijn inderdaad ook van mening dat banners als "de allerlaagste" etc. niet de juist manier zijn. Wij hebben daarom voor reseller die dat toch graag willen een aantal banners gemaakt die geen schreeuwende teksten bevatten.

Het is mogelijk om een "banner" op te nemen die direct verwijst naar een maximale hypotheek test, oversluit test, maandlasten test of profiel test. Dit is een manier van adverteren die beter aansluit op de behoefte van consumenten.

Wij proberen ook door nieuwe modules te ontwikkelen van het "andere vaatjes te tappen".

Mocht je nog leuke ideeën hebben neem dan contact met ons op, wij staan hier altijd voor open.
 
D

dutchguru

Guest
#8
Ljouwert is the place to be, toch?

Maar Nederland is groter, dus hoe kan een simpele affiliate aftasten of zijn / haar moeizaam vergaarde bezoekers rondom de st.Pietersberg en diens mergelgrotwoningen toch bezocht kunnen worden?

Hoe zien de banners er uit zonder aangemeld te zijn?

Hoevaak zijn Nederlanders bereid om een veelal gelijksoortig invulformulier nog maar eens in te vullen, zonder dat het anders gaat dan de vorige keer.

Hoeveel bezoekers moeten jullie en wij passeren, die er toch niet uit komen vanwege een te ernstige bkr situatie?

Zullen we de klant toch duidelijk moeten maken, wat nu het verschil is en wat het verschil maakt.

Natuurlijk, met alle respect, kan men een besluit nemen om iets niet te doen, maar waar ik naar op zoek ben, is datgene om wel te doen en waarom we daarmee de "oorlog" kunnen winnen. Het lijstje van de concurrentie is al zo groot. :)
 

Paulh

Nieuw lid
14 okt 2007
4
0
0
#9
Nederland is inderdaad ook groter dan Leeuwarden. Een affiliate hoeft zich niet bezig te houden of zijn bezoekers bezocht wordt door een adviseur, dat nemen wij voor onze rekening. Wij zorgen ervoor dat we overal in het land adviseurs beschikbaar hebben.

Wij vonden het een leuk idee om affiliates wat extra te bieden en hebben daarom een rente widget gebouwd die resellers in hun site kunnen opnemen, waarin de actuele rentes staan. Tevens gaan we dit in xml aanbieden aan geïnteresseerde affiliates.
 
D

dutchguru

Guest
#10
affiliate hoeft zich niet bezig te houden
etc.
Hoeft niet, maar na enkele jaren uitmondend in teruglopende successen doen we dat wel. Hoeft niet in de zin van direkte kontakten, WFD staat dat zeker niet toe. Hoeft wel in de zin van succesrijke follow-up, is een goed verkoop-principe.

Buiten internet om zijn er lange tijd veel adviseurs geweest, net diploma's gehaald, vestigden zich ergens achter een bureau, met het idee voor ogen "hier zit ik, ik kan niet(s) anders". Internet werkt op z'n minst vele malen sneller en bezoekers onthouden meer. Gaan niet meer op elke link drukken. Moeten daarvoor overtuigd worden. Het begin daarvan is het steekwoord "anders".
Waarbij we zeker niet de actuele zaken mogen vergeten als beleggingspolissen , bedrijfsovernames etc.
In mijn optiek maak je die zaken bespreekbaar, immers alle kans dat de bezoeker "er mee zit" en geef hem / haar het gevoel dat daarmee te dealen valt. Uiteindelijk zal het de verkopende adviseur zijn om dat effectief op te lossen, maar ons probleem ( u en wij ) is om de werving beter te laten werken. Moeten we de presentatie op aanpassen, actueel en bij de tijd of midden in de tijd.

En dat bedoel ik met banners een ander geluid meegeven. De affiliate moet anders werken, maar degeen met de landingspagina moet het ook effectief oppakken.

Anderzijds kan ik het waarderen wanneer er aan de andere kant van de tafel beweging is, persoonlijk ben ik graag daar waar de aktie is en ga ik me scharen in de groep geïnteresseerde affiliates "als u begrijpt wat ik bedoel" sprak een heer van stand (citaat B.Bommel) ;D