Omdat mijn opmerkingen in het kliks.nl topic voor een deel over affiliates.nl dingen gaan op verzoek van Marko even een apart topic hierover.
harrie zei:
Oh, en marko als ik dan toch bezig ben wil ik ook nog even reageren op je opmerking over het actueel houden van banners door adverteerders.
Naar mijn idee gebeurt dit binnen affiliates.nl niet altijd even consequent. Groot nadeel van jullie programma is naar mijn idee dat je de banners [bij sommige programma's] zelf moet hosten. Daardoor zouden er in principe over een 3 jaar nog her en der banners staan met de huidige uitingen als de webmaster te laks is om ze te veranderen. Natuurlijk zijn veel van de banners redelijk neutraal en langer "houdbaar" maar toch.
Wat ik echter wel jammer vind is dat de adverteerders zelf bijvoorbeeld hun banners niet goed bijwerken. Bijvoorbeeld voor het programma GSM warenhuis staat bovenaan hun banners groot knipperend in beeld "300 minuten bellen voor 2.50 per maand" Het kan aan mij liggen, maar ik kan deze actie niet vinden op hun site. Valse beloftes lijken me niet echt de manier om potentiële klanten naar je site te krijgen. Voor mij in ieder geval reden om zo'n banner niet te plaatsen. Zelfde bijvoorbeeld voor Rinkel.nl "150 belminuten voor 2.50 per maand"
Ik vind het jammer dat ik eerste de uitingen op de aangeboden banner moet controleren voordat ik ze kan plaatsen. Eigenlijk zou je er toch vanuit moeten kunnen gaan dat deze gewoon kloppen en actueel zijn.
Misschien kun je hier iets mee ter verbetering van het huidige [overigens prima] programma.
grtn
Naar mijn idee gebeurt dit binnen affiliates.nl niet altijd even consequent. Groot nadeel van jullie programma is naar mijn idee dat je de banners [bij sommige programma's] zelf moet hosten. Daardoor zouden er in principe over een 3 jaar nog her en der banners staan met de huidige uitingen als de webmaster te laks is om ze te veranderen. Natuurlijk zijn veel van de banners redelijk neutraal en langer "houdbaar" maar toch.
Wat ik echter wel jammer vind is dat de adverteerders zelf bijvoorbeeld hun banners niet goed bijwerken. Bijvoorbeeld voor het programma GSM warenhuis staat bovenaan hun banners groot knipperend in beeld "300 minuten bellen voor 2.50 per maand" Het kan aan mij liggen, maar ik kan deze actie niet vinden op hun site. Valse beloftes lijken me niet echt de manier om potentiële klanten naar je site te krijgen. Voor mij in ieder geval reden om zo'n banner niet te plaatsen. Zelfde bijvoorbeeld voor Rinkel.nl "150 belminuten voor 2.50 per maand"
Ik vind het jammer dat ik eerste de uitingen op de aangeboden banner moet controleren voordat ik ze kan plaatsen. Eigenlijk zou je er toch vanuit moeten kunnen gaan dat deze gewoon kloppen en actueel zijn.
Misschien kun je hier iets mee ter verbetering van het huidige [overigens prima] programma.
grtn