Typhone

Doron

Nieuw lid
24 aug 2005
213
0
0
#1
Wederom draait Typhone bij mij deze maand weer top, hoge conversie een relatief weinig afgekeurde sales.
 

Doron

Nieuw lid
24 aug 2005
213
0
0
#4
Afkeur bij online gsm shops heeft veelal te maken met contracten die wel aangevraagd zijn maar niet retour gestuurd. Meestal is dit 50%
 
#5
Doron zei:
Wederom draait Typhone bij mij deze maand weer top, hoge conversie een relatief weinig afgekeurde sales.
MMmm,

Heb een kleine 80 sales van Typhone openstaan van vorige maand en ca 50 van deze maand.
Staan allemaal nog open dus kan nog alle kanten op.
Is jammer want het ontneemt je de lust om er veel tijd in te steken.

Kan ook aan affiliates liggen want speurders loopt ook een maand (bijna) achter.

Geen idee, maar is shit werken.

Arie

www.opmerkingen.nl lachen om affiliate.
 

Doron

Nieuw lid
24 aug 2005
213
0
0
#6
deze maand op www.gsmwinkel.eigenstart.nl een conversie van 6,8 % op typhone. Op Belcorrect.nl ligt dit deze maand lager (3,5%). En tja het duurd idd vaak een aantal weken voordat sales worden gekeurd..
 
#7
Doron zei:
deze maand op www.gsmwinkel.eigenstart.nl een conversie van 6,8 % op typhone. Op Belcorrect.nl ligt dit deze maand lager (3,5%). En tja het duurd idd vaak een aantal weken voordat sales worden gekeurd..
Ach,
Heb in alleen mijn eigen omgeving al 4 ondernemers die al lang en breed met hun gekregen laptop werken ;-)
Echter de leads staan nog gewoon open.

Ik denk echter dat de schuld niet bij Typhone ligt want www.affiliates.nl is met alles traag.
Moet nog een maandje speurders leads worden gedaan en nu met hypohome (lead campagne) lijkt het er ook sterk op dat eerst wordt gekeken of het tot afsluiten komt.

Vrees het ergste want vertraging is meestal slecht nieuws.

Bij speurders (notabene gewone simpele advertenties) afkeur van ruim 10%.
Draaien hetzelfde voor marktplaats en nog 0 afkeur.

Mail beantwoorden doen ze bij affiliates ook niet echt fanatiek dus (omdat ik weet dat ze hier vaak kijken) vraag ik hier maar om een antwoord.

Arie
www.totaalzoeker.com
www.marktgigant.nl
www.opmerkingen.nl
www.hypotheekoptimaal.nl
 

startveld

Nieuw lid
24 aug 2005
1.434
0
0
www.no-search.nl
#8
BIj Tradedoubler lijkt het soms of alles betaald word en een maand later staat er soms een correctie op je factuur met 'teveel ontvangen omzet...(NAAM ADVERTEERDER)' en een bedrag erachter... Dus hou daar wel even rekening mee.
 

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#9
beste totaalzoeker,

wij keuren binnen affiliates de orders niet dat doen de adverteerders rechtstreeks.

ook wij zijn uiteraard niet blij dat de orders open blijven staan, omdat wij ook geen centjes krijgen.

Aan onze kant doen we er alles aan om de adverteerdes aan te sporen, indien je een goed oidee hebt hoe het beter kan hoor ik het graag.

Wat betreft je opmerking dat we traag zijn, daar zou ik graag van weten waar dat op slaat? volgens mij betalen we netjes o tijd en beantwoorden we ook de mail in no time. heb je hier andere ervaringen mee dan hoor ik het graag.
 
#11
mdobro zei:
beste totaalzoeker,

wij keuren binnen affiliates de orders niet dat doen de adverteerders rechtstreeks.

ook wij zijn uiteraard niet blij dat de orders open blijven staan, omdat wij ook geen centjes krijgen.

Aan onze kant doen we er alles aan om de adverteerdes aan te sporen, indien je een goed oidee hebt hoe het beter kan hoor ik het graag.

Wat betreft  je opmerking dat we traag zijn, daar zou ik graag van weten waar dat op slaat? volgens  mij betalen we netjes o tijd en beantwoorden we ook de mail in no time. heb je hier andere ervaringen mee dan hoor ik het graag.
Traag sloeg hoofdzakelijk op het keuren.
Echter (het niet) beantwoorden van mail zorge er voor dat ik het hier maar probeerde.

Donderdag heb ik weer een mail gestuurd naar info@daisycon dus daar wacht ik dan maar weer op.
Op 2 eerdere mails (weken geleden) ook nog geen antwoord.

Mijn stelling is dat bij andere firma's (testnet-tradedoubler-Netdirect-resultonline) bijvoorbeeld de hypotheekleads direct gekeurd worden. (toetsing BKR en OK)
Als je bij dat soort leads traagheid toestaat kun je natuurlijk verwachten dat de adverteerder veel afkeurt.
Want niet iedere lead is een hypotheek en als ze achteraf mogen keuren dan gaan ze echt de gemiste leads niet toekennen.
Maar misschien redeneer ik nu teveel vanuit mijn (minder goede) eigen persoon.

Dat telecomleads langer duren begrijp ik ook wel, maar als ik zie dat een aantal mensen in mijn omgeving al weken werken op hun nieuwe laptop en dat mijn leads nog openstaan dan krab ik even op mijn (kale) hoofd.

Arie
 
#12
startveld zei:
BIj Tradedoubler lijkt het soms of alles betaald word en een maand later staat er soms een correctie op je factuur met 'teveel ontvangen omzet...(NAAM ADVERTEERDER)' en een bedrag erachter... Dus hou daar wel even rekening mee.
werk nu 8 maanden met tradedoubler, maar heb dat nog niet meegemaakt (gelukkig)
Zij geven ook duidelijk aan dat ze pas betalen als zij hun factuur binnen hebben dus het bevreemd me wel enigszins.

Arie
 

Japsen

Nieuw lid
25 aug 2005
376
0
0
www.vindproduct.nl
#13
Totaalzoeker zei:
startveld zei:
BIj Tradedoubler lijkt het soms of alles betaald word en een maand later staat er soms een correctie op je factuur met 'teveel ontvangen omzet...(NAAM ADVERTEERDER)' en een bedrag erachter... Dus hou daar wel even rekening mee.
werk nu 8 maanden met tradedoubler, maar heb dat nog niet meegemaakt (gelukkig)
Zij geven ook duidelijk aan dat ze pas betalen als zij hun factuur binnen hebben dus het bevreemd me wel enigszins.

Arie
Waar mensen werken worden fouten gemaakt... dat zal in bovenstaand beschreven situatie ook ongetwijfeld het geval zijn geweest ;-) Is een kwestie van goede administratie dat ze zulke zaken achteraf nog opmerken :)
 

mdobro

Actief lid
12 sep 2005
2.377
0
36
www.daisycon.com
#14
Hoi Totaalzoeker,

We gaan er werk van maken, de zweep erover bij de adverteerders.
(al had je geen afkeur bij hypotheek leads zo te zien).
Je hebt gelijk dat we soms te lang moeten wachten op de centjes, ook wij dus

Mogen komt het weer hoog op de agenda, actie dus. Voor de volgende uitbetaling moet het geeh goed op de rit zitten.

Wat je trage mail, betreft, mag ik vragen waarom je naar info @daisycon.com of misschien wel naar .nl mailt? Het cintact email voor webmaster vragen is helpdesk @kliks.nl. Jouw mail naar info is nu waarschijnlijk naar 13 verschillende mensen doorgestuurd die niet weten wat ze ermee aan moeten.
Zit je echt hoog in nood of krijg je geen antwoord, wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen, tenzij je vraag zo moeilijk is dat wij er weken over moeten nadenken, mail mij dan marko @daisycon.com. Let wel ik ga komende week op vakantie 24-10 tot 1-11.

zou je desalniettemin je zoek geraakte mail naar mij kunnen sturen of naar de helpdesk zodat we weten waar de schoen knelt??

dank je