Winst of verlies met Adwords?


  • Total voters
    0
6 nov 2005
802
0
0
#2
Indien je de optie

Meestal kom ik net uit de kosten, niets meer, niets minder.
hebt aangevinkt, ben je *erg* verkeerd bezig, zeker indien je op affiliatebasis verdient. De merchant lacht zich echter dood ;-)

... if a campaign doesn't sell, press 'Del'
 
W

Wim

Guest
#3
Meestal kom ik net uit de kosten, niets meer, niets minder.
...ben je *erg* verkeerd bezig...
Het is maar hoe je naar Adwords kijkt.
Moeten de uitgaven dan altijd direct als geld teruggezien worden? Je krijgt ook bekendheid, sommige webmasters gaan naar je linken. De website die je met Adwords promoot heeft weer links naar andere websites van jezelf die ook meer bezoekers krijgen.
Op de lange duur zijn er dus meer voordelen aan adverteren en uiteindelijk zie je dan toch je geld terug.
Maar dat kan lang duren en dan is het maandoverzicht, gekeken naar Adwords en directe inkomsten daarvan, helaas weer geen winst.
Voor de duidelijkheid, ik adverteer dus met websites en niet met losse campagnes.
 
15 feb 2006
52
0
0
#5
AffiliateMeester zei:
Persoonlijk zou ik nooit Adwords gebruiken voor branding, dan zijn banners op basis van CPM veel effectiever en vooral goedkoper.
Hoe kun je je banner op enkele sites krijgen zodat er ook betaald kan worden op basis van CPM..?