Is al vaker aan de orde geweest, elke keer met teleurstellend want onoplosbaar resultaat.
Denk nog even aan de statistiekenplaatjes die Paul een maand of 6 geleden publiceerde (Duits ) met de verschillen tussen bijv. Zanox en anderen.
Ik zie duidelijke verschillen tussen datafeedresultaten die ik met Daisycon had icm Dokteronline en heb met M4N icm Dokteronline, idemdito Ulla Popken via Zanox en M4n. Alleen...... hoewel publikatiepagina dezelfde is, layout ongewijzigd, weet ik niet of dat aan het netwerk ligt of aan een gewijzigde adverteerders-conversie. Dus waar mag ik het plakplaatje "dit is de schuldige" plaatsen ?
Of ligt het aan een tussentijds verschenen collega met een of ander toolbarretje, nieuwsbrief, emailbewerking etc.
Niettemin zijn er teveel vaagheden bij adverteerders, teveel websites onder constructie met stakende tracking, teveel.... Ik heb al geconstateerd dat Aart van een melding op het forum de positieve kanten ziet, niettemin, tot hoever kun je gaan met dit soort publieke = door Google leesbare, gegevens of zou dat achter een drempel met aff.-vereiste moeten blijven.
Denk dat we hier zorgvuldig mee om moeten gaan om de eigen markt niet in te laten storten. 8)