Algemene informatie: iLead

24 nov 2010
3
0
0
#1
iLead is het online lead generatie platform van ad pepper media.
Via het iLead platform biedt ad pepper media website eigenaren de mogelijkheid om hun online inventory te verzilveren met vaak unieke, creatieve lead campagnes.

ad pepper media
ad pepper media is opgericht in februari 1999 en heeft inmiddels 15 vestigingen in negen Europese landen en de Verenigde Staten. Tezamen hebben wij de capaciteit om voor duizenden nationale en internationale klanten online campagnes te ontwikkelen en in meer dan 50 landen door te voeren.

ad pepper media is groot geworden door de leadgeneratie. Hierdoor heeft ad pepper media jaren¬lange ervaring met het genereren van relevante en kwalitatieve prospects, voor onder andere nieuwsbriefbestanden, callcenters, brochureaanvragen en proefritaanvragen. In een tijd waarin potentiële klanten hun weg op internet steeds beter vinden en niet zomaar hun gegevens achter willen laten, wordt het steeds uitdagender om leads te verzamelen. ad pepper media is in staat gebleken om hier mee om te gaan en op een innovatieve en creatieve wijze leads te blijven genereren, bijvoorbeeld door one-minute games, polls en enquêtes.

iLead
Via het iLead platform bied ad pepper media website eigenaren de mogelijkheid geld te verdienen met hun online inventory. De grote diversiteit aan nationale en internationale lead campagnes, creativiteit van zelf ontworpen banners en uniek ontwikkelde campagnepagina?s, biedt website partners een gevarieerd aanbod van lead campagnes.

Hierbij kunnen websites geheel zelfstandig hun inventory beheren en zelf beslissen welke campagnes zij op hun website plaatsen of via hun mailbestand uitzenden. Het iLead extranet voorziet hierbij de website partners van alle tools om succesvol lead campagnes op de online inventory te plaatsen.

Op het extranet is eenvoudig de passende lead campagne voor je website te vinden door de categorisatie van lead campagnes en eenvoudige navigatie van het extranet, ook alle campagne details worden op het extranet gepubliceerd en het banner materiaal van de lead campagnes is hier te vinden. Door de rapportage tool op het extranet kan je exact de gegeneerde leads en omzet per campagne, banner uiting, periode en vele andere variabele terug vinden om zo optimale verdiensten uit de online inventory te halen.


Nieuwsgierig geworden naar de lead campagnes van iLead, het extranet en de vele andere mogelijkheden van iLead?
Neem dan direct contact op met het iLead campagne management team:

Telefoon: 020 311 3850
Mail: ibogers@adpepper.com of lschotvanger@adpepper.com

Of bezoek voor meer informatie onze website www.adpepper.com of www.ilead-international.com
 
25 jan 2008
3.028
0
0
wfsidee.nl
#4
Ilse Bogers zei:
Hahaha, ja zekers ;D
Blijkt dus goed te zijn, dat we via deze weg van ons laten horen.
Wordt het tijd voor een ander geluid :(

Heb het ooit al eens via Webgains laten weten - maar is weer een ander kanaal van Adpepper - , dat ik jullie vorm van reklame uiting : popup en vooral popunder, buitengewoon irritant vind, en marktbederf vind opleveren.
Allerminst wordt het in de context geplaatst en dan bezoek je een - naderhand vooral oninteressante - website , blijkt dat er nog weer apart venstertje is wat als erfenis achterblijft.

Het mag dan voor Adpepper wel opleveren, in mijn optiek hebben we deze vorm van reklame nu wel gehad.
Zou een affiliate-adverteerder hiermee werken, wordt ie onmiddellijk geschrapt. Dacht ook dat er omtrent popup en popunder afspraken waren gemaakt met reklamebedrijven.

Slechts in dat opzicht beschouw ik de nieuwe faciliteit van Google een absolute vooruitgang : de preview laat alvast zien dat de te bezoeken website twee keer niks is, en dat bespaart op voorhand een heleboel popunders. 8)
 
24 nov 2010
3
0
0
#5
Dat mag je inderdaad vinden en we respecteren jouw persoonlijke mening.

In iLead bieden we daarom een breed scala aan diverse advertentie mogelijkheden aan, zoals email templates, tekstlinks en verschillende banners.