Klopt dat de tracking niet werkt bij Bakker.
Vrijdag mailtje gehad van Zanox :
---------------------------------------------------------------
Beste Publisher,
Op dit moment ondervindt Bakker enkele problemen met de tracking van de sales. We proberen dit natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen. De verwachting is dat de tracking weer volledig werkt op 25 maart 2010. Tot deze tijd is de kans aanwezig dat sales niet goed worden gemeten.
Omdat we uw deelname aan het programma erg waarderen en de situatie uiterst vervelend vinden, willen we een vorm van compensatie bieden in de maand april. Van 1 t/m 30 april zal daarom tijdelijk de commissie in elke schaal worden verhoogd met 5%.
We willen u bedanken voor uw begrip voor de situatie.
We verheugen ons op een verdere voorspoedige samenwerking.
Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via b.vooren@bakker.biz.
Met vriendelijke groet,
Bakker
-------------------------------------------------------------
Dus als compensatie voor een niet werkende tracking (hoe lang al?), krijgen we een verhoogde vergoeding in April... maar hopen dat de tracking in die periode dan wel weer werkt....