Beantwoorden tickets

heit

... it all ADDS up!
3 sep 2009
33
0
0
www.heikens.com
#1
Heb 17 januari een ticket verstuurd over achterstand betaling van Peter Langhout. Tot op heden geen antwoord gekregen, alleen een automatische reply, waarin o.a. geschreven staat: "We hopen uw probleem zo SPOEDIG mogelijk op te lossen". ( Ticket 274463)

Heb vorig jaar niet veel activiteiten gehad op Nederlandse markt, wel op de Amerikaanse. Hier kun je altijd binnen 24 uur een antwoord verwachten en vaak zelfs real time via support chat. In Nederland moet het toch mogelijk zijn om minstens binnen 48 uur antwoord te geven op een vraag van een affiliate.
 

Wanabo

Krijg antwoord door het stellen van de goede vraag
28 apr 2009
89
0
0
ziggo.gebruikers.eu
#4
Hier idem dito. Interne mail verstuurd via het Contact TD support formulier en nog geen reactie na twee weken.
Misschien dat hier posten helpt om een reactie te krijgen.
 

Pk

Nieuw lid
30 jan 2011
13
0
0
www.internetmarketingweblog.nl
#5
Zucht,
hier ook hoor. Reeds 3 mails gestuurd, gespreid over enkele weken.. Niets reactie teruggehad.
Jammer dat zo'n 'grote' speler op die manier omgaat met nieuwe klanten.
Wellicht moet ik m'n linkjes maar omzetten.
 

Sylvia

Nieuw lid
27 jun 2009
8
0
0
#6
ook hier slechte ervaringen met het beantwoorden van tickets. Net weer een ticket verstuurd omdat mijn facturen tegenwoordig geen factuurnummers meer hebben. Hopelijk krijg ik deze keer wel een reactie :)
 
7 mrt 2007
289
0
0
#7
Sylvia zei:
ook hier slechte ervaringen met het beantwoorden van tickets. Net weer een ticket verstuurd omdat mijn facturen tegenwoordig geen factuurnummers meer hebben. Hopelijk krijg ik deze keer wel een reactie :)
Is al beantwoord hoor ik via een collega.
EDIT: bovenstaande zijn overigens allemaal beantwoord per mail / Pb hier.
 

Sylvia

Nieuw lid
27 jun 2009
8
0
0
#8
TradeDoubler zei:
Is al beantwoord hoor ik via een collega.
EDIT: bovenstaande zijn overigens allemaal beantwoord per mail / Pb hier.
Zou je mij willen vertellen wanneer dit ticket is beantwoord? Ik heb helaas geen bericht mogen ontvangen. Zojuist nog even goed in mijn mailbox en spamfolder gezocht, maar behave de auto-reply dat het ticket in behandeling is genomen is er bij mij niets binnengekomen.

Ook deze keer weer geen factuurnummer trouwens. Maar weer een ticket gestuurd. Ben benieuwd...
 
22 jun 2011
2
0
0
#10
Hier helaas hetzelfde probleem....

Heb ook al tweemaal iets voor mezelf geboekt (via mijn reiswebsite) en de kliks worden wel herkend, maar de sales niet :(. Nu weet ik het toevallig, maar is natuurlijk heel vreemd dit...
 
7 mrt 2007
289
0
0
#11
Erik Lagas zei:
Hier helaas hetzelfde probleem....

Heb ook al tweemaal iets voor mezelf geboekt (via mijn reiswebsite) en de kliks worden wel herkend, maar de sales niet :(. Nu weet ik het toevallig, maar is natuurlijk heel vreemd dit...
Beste Erik,

Zijn de orderbevestigingen naar onze support gemaild? Dan kunnen we meestal wel achterhalen of ze geboekt zijn en alsnog vergoed kunnen worden.
En dan weten we misschien ook wat er mis gegaan is.
Bedankt.
 

pdillema

Nieuw lid
3 feb 2012
1
0
0
#13
Ik ben ook niet echt tevreden met de support. Zit nu al bijna twee weken te wachten op een reactie.
Dit is mijn eerste ervaring met Tradedoubler (doe veel via andere netwerken) en moet zeggen dat dit soort dingen toch wel een slechte eerste indruk geven.
 
W

Wim

Guest
#14
Ik heb 5 januari een ticket aangemaakt en ook nog niets gehoord. Dat is dus nu al bijna een maand. Was het al bijna vergeten tot ik deze reactie zag.
 
7 mrt 2007
289
0
0
#15
Wim zei:
Ik heb 5 januari een ticket aangemaakt en ook nog niets gehoord. Dat is dus nu al bijna een maand. Was het al bijna vergeten tot ik deze reactie zag.
pdillema zei:
Ik ben ook niet echt tevreden met de support. Zit nu al bijna twee weken te wachten op een reactie.
Dit is mijn eerste ervaring met Tradedoubler (doe veel via andere netwerken) en moet zeggen dat dit soort dingen toch wel een slechte eerste indruk geven.
Beste Wim en Pdillema,
Willen jullie even de ticketnummers per PM doorsturen, dan kan ik ze even checken.
 
W

Wim

Guest
#16
Nou ik heb het ticket nummer doorgestuurd en wat gek dan kan er wel naar gekeken worden en heb de volgende dag een antwoord.
Het antwoord was niet compleet, dus nog een mailtje terug met hetzelfde ticket nummer en wie weet wat er dan gebeurt?
Juist! Weer helemaal niets...