W
Tot mijn grote verbazing kregen wij vandaag een email over de wijzigingen van Ferio/Bizztravel.
Dat een merchant deze constructie verzint kan ik me nog wel een beetje voorstellen. Het valt me echter tegen dat een partij als TradeDoubler hier mee akkoord gaat. Wij kunnen dus klanten aanleveren wat we willen maar als deze een actiocode heeft krijgen wij niets voor die boekingen.
Onnodig te zeggen dat wij deze campagnes per direct zullen beeindigen en alle links zullen verwijderen.
Ik ben zeer benieuwd wat de collega's van Tradetracker en Daisycon hiermee gaan doen.
Grappig genoeg staat onder de email ook nog:
;D
Vanaf nu maken wij in onze offline uitingen gebruik van speciale actiecodes, die een consument kan invoeren op onze website. Dit is alleen mogelijk wanneer hij in het bezit is van een advertentie of een brochure. Indien een bezoeker van uw website op één van onze websites terechtkomt en daar een boeking met de actiecode verricht, krijgt u hier niet voor vergoed. Deze komt immers uit onze database vandaan. U wordt nog steeds beloond, maar alleen voor boekingen van nieuwe klanten.
Onnodig te zeggen dat wij deze campagnes per direct zullen beeindigen en alle links zullen verwijderen.
Ik ben zeer benieuwd wat de collega's van Tradetracker en Daisycon hiermee gaan doen.
Grappig genoeg staat onder de email ook nog:
Zet ons nog prominenter op uw site en zie uw conversie stijgen!