Daisycon tickets, lang durend

dykwia

Nieuw lid
7 jun 2011
143
0
0
#1
Sommige tickets zijn 4 maanden oud. Meestal een bericht dat het bij de winkelier wordt neergelegd en daarna nooit meer iets. Ook reminders van ons blijven onbeantwoord. Iemand dezelfde ervaring?

Just checking.
 
19 dec 2008
52
0
0
#2
Beste Dykwia,

We streven ernaar om alle vragen die via tickets binnenkomen, binnen 48 uur af te handelen en vaak lukt dit ook.
In veel gevallen zijn wij echter afhankelijk van de betreffende adverteerder en vinden wij het net als jij ook erg vervelend als we een vraag of verzoek niet binnen een korte termijn kunnen afhandelen.
Mocht iets naar jouw idee erg lang duren, dan kan je ons altijd even bellen of mailen voor meer info. We kunnen altijd de status even voor je nagaan.

Groeten, Laurens
 

dykwia

Nieuw lid
7 jun 2011
143
0
0
#3
Hi Laurens,

Ik heb de tickets meerdere malen nieuw leven ingeblazen door een bericht eraan toe te voegen.
In het vervolg zal ik een reguliere email erachteraan sturen.
 
19 dec 2008
52
0
0
#4
Beste Dykwia,

Dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn. Als je me je accountnaam even doorgeeft, dan ga ik de status voor je na.
Je kan mij bereiken via l.luckel[at]daisycon.com.

Groeten, Laurens
 

tj

Nieuw lid
15 feb 2012
34
0
0
#5
Voor dat ik het tickets systeem van daisycon had ontdekt stelde ik mijn vragen via de contact knop op home page. Hier werd iedere keer met 1 dag al geantwoord. Stuk sneller dan het ticketsysteem.